9tilføjet af

Ny 911 dokumentar

Everybody's Gotta Learn Sometime 1.0 --
http://video.google.com/videoplay?docid=6757267008400743688&q=everybody%27s+gotta+learn
Very good ...
tilføjet af

forvirrede ??

Typisk forvirrede mennesker der skal rode op i noget fordi de følger en eller anden "guru" som mener at have fundet "de vises sten". Der findes jo altså også folk som benægter at Holocaust fandt sted.
Kritik er altid godt, det er morsomt at de samme mennesker som råber op når man skaber problemer med at få visa, når man strammer sikkerhedsforeskrifter, når man indskrænker folks frihed i beskyttelsesøjemed (videoovervågning) samtidig er de samme som er de første til at råbe op når noget går galt.
Der er helt sikkert begået "fejl" i administrationen af udstedte visa, men er det en forbrydelse❓ I så fald var der mange der skulle straffes her i Danmark. At man prøver at lempe og gøre det lettere at få et visum får jo desværre straks nogle som har ondt i sinde til at udnytte hullet. Denne sag om 911 minder om et par af de sager som kom i forb. m. Pan am flyet over Lockerbie. Der var også mange plotteorier men det ændrer jo ikke på at kendsgerningerne er at det var muslimske terrorister der stod bag.
tilføjet af

De fattede

<citat>
Typisk forvirrede mennesker der skal rode op i noget fordi de følger en eller anden "guru" som mener at have fundet "de vises sten".
</citat>
Du fortæller mig, at Bush er din guru?

<citat>
Der findes jo altså også folk som benægter at Holocaust fandt sted.
</citat>
Og?
Der også folk der tror at Libyen stod bag Lockerbie. Komplet idioti.

<citat>
Kritik er altid godt, det er morsomt at de samme mennesker som råber op når man skaber problemer med at få visa, når man strammer sikkerhedsforeskrifter, når man indskrænker folks frihed i beskyttelsesøjemed (videoovervågning) samtidig er de samme som er de første til at råbe op når noget går galt.
</citat>
Sådan tror jeg nu ikke altid det forholder sig, men du har det vidst bedst med at generalisere.
Men måske kunne det være fordi dem der siger de vil "beskytte" dig, også er dem der er terrorens virkelige bagmænd. Klassisk Statsterrorisme. Og det synes du er morsomt?

<citat>
Der er helt sikkert begået "fejl" i administrationen af udstedte visa, men er det en forbrydelse❓I så fald var der mange der skulle straffes her i Danmark. At man prøver at lempe og gøre det lettere at få et visum får jo desværre straks nogle som har ondt i sinde til at udnytte hullet.
</citat>
Du har bare ikke fattet det. CIA "tvang" nogle andre af terroristerne ind i USA. Prøv at se filmen én gang til. Se evt. også denne -
"Mike Springman – US consulate and foreign service official
Springman went public (after internal efforts failed) to expose the State Dept/CIA conduiting terrorists into the US."
Video - http://thunderbay.indymedia.org/uploads/springman28ksnowshoefilms.ram

<citat>
Denne sag om 911 minder om et par af de sager som kom i forb. m. Pan am flyet over Lockerbie. Der var også mange plotteorier men det ændrer jo ikke på at kendsgerningerne er at det var muslimske terrorister der stod bag.
</citat>
Lige så sikkert som månen er en grøn ost. Her er lidt mere at tænke over ...
"Sky Television – Conspiracies: Lockerbie & the CIA
Mainstream documentary that looks at the various scenarios surrounding the bombing of Pan Am Flight 103 over Lockerbie in December 1988. Was a CIA heroin trafficking operation compromised, allowing a bomb to be placed on board?"
Video streaming - http://www.indybay.org/uploads/lockerbie.rmqn3qhb.ram
Video download - http://www.indybay.org/uploads/lockerbie.rmqn3qhb.rm
"Allan Francovich – The Maltese Double Cross
Investigation into the downing of Pan Am Flight 103 over Lockerbie, Scotland. Produced in 1994, this film raises serious questions about what really happened."
Video - http://www.indybay.org/uploads/maltese_double_cross.wmv
tilføjet af

beklager

Jeg kan ikke nærmere komme ind i detaljer, men i kraft af mit job er jeg riméligt inde i disse sager og det er ikke bush´es eller andre i usa`s administration som jeg frygter i denne sammenhæng.
Nej Bush er IKKE min kop the ! Og ikke min guru.
At du sluger den slags råt viser blot hvor let det er at manipulere med sandheden. SORRY hus forbi.
tilføjet af

troll syndikatet

Idioten sidder foran PC'en 24/7 og aflirer pligtskyldigt dette sekteriske paranoide vås på alle debat fora manden endnu ikke er smidt ud af!
Han er det værste eksempel på en sindssyg troll jeg længe har set!
Mit råd - ignorer denne klaphat og hans trættende links og gentagen sigselv.
Han er sikkert en muhamedansk velfærdsturist uden anden beskæftigelse. Luk hans bistand og smid ham hjem til stenalderland!
tilføjet af

Fornægtelse

<citat>
Jeg kan ikke nærmere komme ind i detaljer, men i kraft af mit job er jeg riméligt inde i disse sager og det er ikke bush´es eller andre i usa`s administration som jeg frygter i denne sammenhæng.
</citat>
Det samme her - og det samme for tusindvis af andre.
Du lader nu heller ikke til at være rimelig inde i disse sager. Faktisk tværtimod. Og sikkert af denne grund du ikke kan fremstille et eneste kritikpunkt - ... andet end:
<citat>
At du sluger den slags råt viser blot hvor let det er at manipulere med sandheden. SORRY hus forbi.
</citat>
Nu ved du ikke rigtig hvad jeg sluger ... og du kender sandheden? Helt sikkert, pomfrit.
tilføjet af

Uuuuuuuuuhhhhh

Du er en stor dreng, hva?
Og du vil råde folk til at ignorere mig, fordi ...?
Du kan jo starte med dig selv ... men det kan du ikke rigtig alligevel?
Er virkeligheden lidt for farlig for din hundetræner?
<citat>
Han er sikkert en muhamedansk velfærdsturist uden anden beskæftigelse. Luk hans bistand og smid ham hjem til stenalderland!
</citat>
Og du er slet ikke medlem af bare en lille sekt?
Skynd du dig hellere hjem til din hundetræner - og lad ham fylde dig med mere af sin store visdom, som du slet ikke er spor hårdt ramt af : )
tilføjet af

hi hi

trollsyndikatet er en klaphat - ser her:
http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article197493.ece
tilføjet af

Hvem er den?

Har du set de "nye" billeder?
Ikke skyggen af flight 77. Hvorfor må vi ikke se billederne af begivenheden som vi ved både FBI og Pentagon har?
Selv en klaphat som dig må begynde at spekulere ...
tilføjet af

Konspirationsteorier er altid

meget besnærende, når man hører dem fra tilhængernes side. De er ikke så besnærende, når eksperterne først har haft fat i dem.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.