5tilføjet af

Nokia 6220 Classic

Jeg har netop købt ovenstående telefon.
Mit problem er, at jeg har tilføjet nogle af mine kontakter. Ved selv at taste numrene ind og ved de sms'er jeg får. Problemet er nu, at når jeg får sms'er fra disse venner, så viser den ikke hvem det er, men kun deres nummer, selvom de allerede er kodet ind?
Er det typisk for denne telefon❓eller findes der en løsning?
Det er muligt for mig også at sende beskeder.
Tak for hjælpen :)
tilføjet af

Måske

Min tlf gjorde det også, jeg tror det er noget med at du skal huske at taste +45 foran nr, og nr skal gemmes på kortet ikke tlf.
Min gør det ihvertfald ikke mere.
tilføjet af

ja måske

måske, men jeg har fået sms'er som jeg har gemt nummeret via, så +45 er der allerede... men prøver at sætte det manuelt foran, det kan være det hjælper
tilføjet af

Manualen - hvis andet ikke virker.

Det handler næppe om +45 forkoden eller ej.
Mon det kan være vigtigt om kontaktoplysningerne er gemt på selve telefonenhukommelsen - eller SIM kortet?
Nogle telefoners kontaktoplysninger har felter til både fast-net-nummer og mobilnummer - hvilke felter har du mon fået gemt informationerne i ?
Når man bliver træt af at gætte - eller prøve sig frem, så kan manualen måske bruges:
http://www.nokia.dk/link?cid=EDITORIAL_1053167
tilføjet af

Venter spændt på løsningen.

Når du finder ud af hvordan dit problem løses - så skriv venligst svaret ind her i tråden - så bliver flere klogere - istedet for blot at kende spørgsmålene.
tilføjet af

Løsningen !!

Så har jeg fundet løsningen.
Jeg er van til samsung og ikke Nokia. Der lå problemet :)
Jeg får en besked, som jeg ikke har tilføjet endnu
Inden jeg tilføjer vennen på min kontaktliste, vises selvfølgelig kun nummeret.
Når navnet tilføjes vises stadig nummeret og ikke navnet på vennen.
Jeg er van til at beskeden opdateres med navn, når de tilføjes.
Når jeg får en ny besked fra vennen, som er tilføjet, da vises navnet.
Jeg har to beskeder stående fra samme ven. En med nummer og et med navn...
Så ved jeg det :)
Tak for hjælpen 🙂
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.