2tilføjet af

masta 626. jub- modellen 2,5.

Min far havde sådanne en bil, ja den varder jo lige en snothvalp der satte ild i, så den brændte ud, men udstødningen som han lige havde købt 14 dage inden, den fejlede ikke noget, så inden jeg kørte min far`s bil til jernhandleren, der pillede jeg udstødningen og katylasatoren af, det lort koster jo en hel bondegård, så, men, jeg havde så det liggendene, og det ville min far godt havde 1.000-Kr for, nu var det nyt hele skidtet, så 1.000- Kr var ikke for meget, men.
Det passede kun til en masta Jub- modellen, men jeg mødte så en med en masta Jub- modellen, han var og se på det, men viste ikke rigtigt?, men OK, han fik tilbudet, men gik uden at købe det, i morges da jeg kom ud i min garage.
Der var det VÆK, det havde været væk et stykke tid,5-10 dage, min garage er STOR, men, det/den første jeg tænkte på var "ham" der havde set det, han var den eneste der vidste hvor det var, men, jeg fandt ham, og han`s bil, men han havde den samme udstødning på som da bilen var ny sagde han?, en bil fra 1997 har sgu da ikke en helt ny udstødning på.
Sådanne en RØVBANAN, og en fuckingtyv, men jeg kan ikke bevise det, at han er fuld af løjn, det ved jeg, men beviset mangler jeg.
Så hvis i kommer til Holeby og der er en der vil sælge en "halv" udstødning, så hold snuden fra den.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

Hævnen er sød.

Nu ikke fordi jeg vil opfordre til noget og du vil helt sikkert heller ikke gøre mere ved det, men man kunne jo komme til at købe noget af det bygningsskum som udvider sig 100 gange, det kunne man så ved et uheld komme til at tabe ind i den udstødning der, måske falder der også en kartoffel eller to der ind, underligt at sådan en kartoffel kan komme ind i røret når den er større end hullet og ellers skal proppes der ind med en pind.
Så ville ham der manden som passer så godt på sin gamle udstødning få alvorlige start problemer, ja faktisk kan bilen ikke starte, og før nogen opdager fejlen, så kan der være rykket mange hår af hovedet, men det selvfølgelig kun hvis der skulle ske nogle små uheld med byggematerialer og lidt grønsager.
tilføjet af

Ved gud hvor den tanke

Har strejfet mig, men så vil jeg jo selv komme ned på deres niveau, og et eller andet siger mig at jeg er lidt bedre end som så.
Men han fortjente det godt nok.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.