5tilføjet af

I eget hus for 6000/md?

min kammerat bor i nærheden af åbenrå, i et mindre gammelt hus som han har sat pænt i stand. købte det for et år siden.
han siger at han sidder i det for ca 6000 kr om måneden og det er inkl lån, renter, skat, forsikring og el. Kan det mon passe? synes det lyder billigt og får mig til at overveje min indædte lejertilværelse en ekstra gang...
han havde egentlig ikk de store penge selv, lånte så godt som det hele.
Er det fup eller fakta
tilføjet af

Sønderjylland er billigt

Ja, det kan sagtens passe, jeg kender nogen, der bor i Brørup i lejet hus inc. stor have, grund på 700m2 for 7300kr, så jeg kan godt tro det kan blive endnu billigere.
tilføjet af

jep

ja det lyder rigtigt nok, vil gerne selv at flytte derover, for jeg er PISSE træt af byen
tilføjet af

Det skal nok passe.

Hvis ikke lige man er i Åbenrå by, er husene til at komme i nærheden af for penge.
Men afhængigt af den branche, du er i, kan det være svært at finde arbejde - Sønderjylland generelt har ikke været godt arbejdsmæssigt siden 70'erne.
Og så er der jo naboerne 😃 Hvor mange aabenraaa-mænd kan du lige holde til ?
[l][s][s][l]
tilføjet af

så flyt dog

Det gjorde vi i 2007, fra københavn og til området ved mors og vi har ikke fortrudt, vi betaler 3600 kr for at leje et hus på 120kvm, med 1600kvm, have.
tilføjet af

jo da..

Det kan snildt passe. Prøv at gå ind på en ejendomsmægler side og se hvad husene koster i det område. Det er ikke mange penge, i forhold til nordsjælland hvor jeg bor.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.