1tilføjet af

Hvor meget er 300 MB til mobil?

Hey folk på solen 🙂
Jeg skal have købt en ny mobil til den 1. da min gamle mobil er helt færdig. Har kigget på en lækker HTC mobil. Men da jeg også skal have nyt abonnement har jeg fundet et på TDC hjemmeside med 300 MB Data. og nu kommer mit dumme spørgsmål 😖
Hvor meget rækker 300 MB Data til? Jeg tænker kun at bruge internettet til facebook en gang imellem og evt have hentet nogle spil? (ved ikke om det går over Data'en)
Vil det så være nok?
Har virkelig ingen forstand på det, så har brug for et klogt hoved der kan forklare mig det 🙂
Knus Louise
tilføjet af

Kommer an på, om du bruger WiFi eller mobilnettet

Selv klarer jeg mig fint med 300 Mb forbrug, men det er fordi jeg kun sjældent bruger mobilnettet, men derimod bruger det almindelige trådløse netværk hjemme eller der hvor jeg ellers har adgang til det. Og alm. trådløst netværk kan man jo altid bruge på en smartphone.
Så husk det, når du surfer: er der alm. trådløst netværk i nærheden, er det direkte dumt at bruge mobilnettet. Ikke kun pga. økonomi, men også fordi alm. WiFi-netværk generelt er langt hurtigere.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.