Hvad syntes i om min valgvideo?
http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/huxikaren/article1609762.ece
Er den en tand for meget eller helt fin?
Er den en tand for meget eller helt fin?
| Er vi stort nok til Caroline Wozniaky |
| Er Bjarne Riis Dansker? |
| MEST KVINDELIGE SPORT! |
| Klatring |
| Bjarne Riis som ny landstræner |
| har hun skæg? |
| Søren Berlevs Gas Show |
| Jeg havde indbrud. |
| Motorcykel brænder pige af |
| Stjal tissekumme |
| Den perfekte mand |
| Hjælp os alle!!!!!!!! |
| Advarsel! |
| Er dette muhammed? |
| hjælp, hvad er det nu hun hedder? |