15tilføjet af

Hvad er rascisme i 2011 ?

Hvad er racsisme og hvordan foregår det❓Er det fordi noget nærer og feder negative forventninger op med små suspekte propagandistiske populistiske hapsere❓Og hvad sker der, hvordan opleves det??????????
Kan man forestille sig at de som har begået rascisme og de som måske kan finde på at begå rascisme fremover vil lade være hvis de ikke ved hvordan det føles at opleve det som den krænkede danske / nydanske borger eller turist ?
tilføjet af

der er ikke racisme i dk

Danskere har intet mod udlændinge, men kan ikke døje de ultra kriminelle arabiske mænd, kaldet perkere. Danskere kan heller ikke lide de kriminelle fra Øst som kommer for at stjæle fra danskerne.
Det forholder sig altså sådan, at danskere godt kan lide udlændige. Ja selv Hells Angels har udlændinge med i klubben, endda en fra Libanon.
tilføjet af

Påstand

det må være en påstand. eller flere påstande

. . men der er mange andre forbrydelser fængslerne er jo stop prop overfyldte af dømte så hvad enten det er rascisme eller anden kriminalitet så er der mange som opfører sig forkert med den konsekvens at de bliver sat i fængsel . .
tilføjet af

Her er det mest alvorlige eksempel på racisme

Men medierne tør ikke rigtig følge op på dette forhold til trods for at alle ved at det er det mest alvorlige racisme problem som vi står overfor i både Danmark
http://politiken.dk/indland/ECE1181205/kristne-og-joeder-flygter-fra-danske-ghettoer/
....og Europa
http://www.kristeligt-dagblad.dk/artikel/354164:Kirke---tro--Svenske-joeder-flygter-fra-chikane
tilføjet af

Der er racisme i Danmark.

De kan ikke lide danskerne og Danmark.De kan ikke lide danske værdier , men vil godt bo i Danmark. De kan godt lide social kontoret.De kan godt lide at få kontanthjælp , og så opholde sig i et andet land - der er rigtig mange socialbedrageri sager , ifølge flere aviser.
tilføjet af

Medierne tør ikke

Nej selvfølgelig gør de ikke det! de skulle jo nødigt støde nogle af deres venner!alt hvad man hører fra medierne er Dansker fjensk! åbenbart det synspunkt de har?
Tja ! Og med alle de pladder humanister vi har her? er det ikke så mærkeligt!
Sidst men ikke mindst? 7 Danskere kapret? Finder vort stolte krigsskib dem?! Hvad må vi gøre? intet!!! Nej da det er den Røde bloks venner! de skal have penge! og mange! Medierne dækker det hele! tropperne kan ikke gøre hvad vi vil!
De får penge og en undskyldning at vi tog dem til fange? fra midt syn? "shot at first sight"!!!! men det må vi ikke!!. Og så ved de? at de skal bare søge om tålt ophold! de får det!!! Nå ja så kan de fortsætte deres deres virke fra vort fædreland?
Ja i må undskylde! men det er vor mening! os der er i zonen! vi er ved gud flove når vi ser hvad andre lande gør!!!
tilføjet af

Udenlandske på sightseeing

Hvad hvis politikere og virksomheder checker debatsiderne ud og finder ud af at mange debatter handler om diskrimination, had, fremmedfrygtsomme❓Og hvad hvis de så føler sig uvelkomne både som medmennesker og som investorer; hvad vil rascisterne brødføde befolkningen med; hadks ytringer mætter ikke godty, og er strengt taget ikke tilnærmelsesvist ernæringsrigtigt eller berigende.
Hadet lukker landet ned; hvorfor hader nogle danske skribenter da så meget og had er hvad de har at bidrage med
Hvad kan vi bruge det til, så fjernt fra de normale kulturelle værdier som det er?
Man opnår intet ved at kritisere nogen religøsitet der er indenfor lovens rammer!!
tilføjet af

Islam er den værste racisme

Muhamedanernes vranglære er rendyrket apartheit.
Bare se her:
http://www.israellycool.com/wordpress/wp-content/uploads/muslims-only-sign-mecca.jpg
tilføjet af

. . . Smart ?

Det nytter ikke at nedværdigende og propagandistisk at kritisere religiøsitet, man prøvede meget i kommunismen, delvist i fascismen og i zionismen . . men sådan en kritik er bare uhensigtsmæssig i et demokrati.
De illegale zionisme er den største trussel mod almen og global human socialetik i demokratier❓Dens rædselsgerninger medfører at de bedste viljer opponerer imod den illegale zionisme; og de bliver spillet ud på et sidespor som antisemitiske, asociale, udskammede generation efter generation til skade for almenvellets konsoliditet i demokratierne, fordi fx vestlig kristen ærlighed, retfærd og godhed ikke længere tolereres af hensyn til den illegale zionisme❓At det så ikke går ud over jøder er en tilfældighed; viljen til uret er aktuel. [s][l][s]
tilføjet af

Det handler ikke om racisme

Det handler om had af enhver art. Had kan godt være i orden, men når man hader et andet menneske pga den han er og ikke pga det han gør, så er man ude på et skråplan uanset hvad. Det er racisme men det behøver ikke at være pga race overhovedet. Det kan også bare være mobning. Nogle gange bliver man nød til at sætte hårdt mod hårdt, men hvis dem der hader respekterer demokrati og parlamentarisme, må man tage dem alvorligt og argumentere. Når man argumenterer, prøver at forstå folk og tager dem alvorligt, kan man overbevise dem og dermed få 51 pct af stemmerne. Hvis man bare hader igen, er man ikke bedre end dem, man hader og man mister muligheden for at holde dem uden for indflydelse. Hvad skulle df dog gøre uden jubelidioterne i det radikale venstre og enhedslisten?
tilføjet af

Ingen racisme i dk

du skal ikke blande begreberne og påberåbe racisme fordi folk ikke kan lide kriminelle perkertyper - som intet har med racisme at gøre. Hvis disse perkertyper havde en anden adfærd og mentalitet, så ville ingen tænke negativt om dem.
Danmark er det mindst racistiske land i Europa.
Jeg så dog gerne landet renset for perkere, for de ødelægger det for alle andre udlændinge.
tilføjet af

Hvad er integration?

For mig virker det som at omgå en fornuftig grundregel i sociale forhold:
Hvis marsmænd fløj til jorden og insisterede på at skabe sig utåleligt på jorden ,ville vi gøre modstand.
Hvis en kæreste ter sig åndssvagt i et forhold går man fra hinanden.
Hvis en gæst ter sig åndssvagt til ens fest smider man vedkommende ud.
Hvis en muslim ter sig åndssvagt i Danmark skal vedkommende bare integreres.
Rend mig i røven, med snak om integration. Jeg vil se folk an hvis jeg skal ha noget med dem at gøre. Og jeg har set rigelig usympatisk opførsel fra muslimer, til at jeg gider dem. Det er jeg ikke ene om. Og alle Jer der har så travlt med at integrere dem: Jamen så gør dog noget selv. Hvis I synes muslimer er så fantastiske så kan I have dem helt for Jer selv.
For grundregelen i sociale forhold, er gensidig lyst til at få det til at fungere. Ellers bliver det tomt. Min lyst til at ha noget med muslimer at gøre er i minus. Hvis I vil se mig synes noget andet bliver det et maskespil, og dybest set manglende respekt for mig jfr. ovennævnte grundregel.
Tænk over det med alt jeres snak om vi skal dit og dat for muslimerne. Sandheden er jo at de er flygtet fra lande hvor de var i flertal men der fungerede det heller ikke. Probelmet er muslimerne. Ikke os andre.
tilføjet af

Du ramte --

-- noget helt rigtigt der - har lige en lille tilføjelse -: ordet "Indvandrebander" burde overhovedet ikke forefindes da indvandre som udviser kriminalitet, skal UD.
Men ellers har du helt ret.
tilføjet af

Du trænger vist til hjælp

så prøv at overveje, at søge professionel hjælp. Dine skriverier her tyder på, at du er grænsepsykotisk eller måske på vej ind i en endogen psykose. venlig hilsen
tilføjet af

svar

nøjes med jubel idioterne i Waffen SF og Socialakrobaterne, selvfølgelig. Hvorfor? Fordi de ææælsker EU, FN og alle pseudoflygtningene...
tilføjet af

Så sandt, så sandt

Men tror du de radiGale, Socialakrobaterne, Waffen SF'erne ell. de Enhedslistige vil have dem boende i DERES baghaver? No way, josé. Heldigvis ser det ud til at de troende er begyndt for alvor at nakke hinanden, i Libyen, i Bahrain, i Iraq osv. Måske er der håb forude...
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.