Forskellen på FCK og andre fans
Dem fra FCK kaldes løverne, så de er jo til dyr :o)
Hilsen fra en af de stribede fra Odense af :o)
Hilsen fra en af de stribede fra Odense af :o)
| Jelle |
| Kan du grille? |
| Osse Buco med rødvin? |
| Hulk!! Ikke mere kattefrikadeller!! |
| Opskrift til boller i Kaje? |
| lækre kager |
| Laksetartar |
| sankt hans mad/vin |
| Hey, hvem kender en god lagkage |
| helstegt pattegris |