12tilføjet af

Dan Jørgensen (S) kørte taxa for 295.000

http://www.tv2fyn.dk/article/203738:Dan-Joergensen-koerte-taxa-for-295-000
Hvad er der egentlig blevet af den gamle sensations nyheds breaker fra 2009 ❓
Det er måske meget naturligt når de sidder nede i EU parlamentet, og hvad mon Morten Mezzerschmidt har kørt for?
tilføjet af

Dan Jørgensen (S) kørte taxa for 295.000

Hvorfor at taxa, fly, rødvin interessant - HVAD MED DERES POLITIK ????
tilføjet af

Dan Jørgensen (S) kørte taxa for 295.000

http://www.tv2fyn.dk/article/203738:Dan-Joergensen-koerte-taxa-for-295-000
Hvad er der egentlig blevet af den gamle sensations nyheds breaker fra 2009 ❓
Det er måske meget naturligt når de sidder nede i EU parlamentet, og hvad mon Morten Mezzerschmidt har kørt for?

Vigtig viden, eller ligegyldig info ❓
Skriv dog til MM og spørg 😃
tilføjet af

Dan Jørgensen (S) kørte taxa for 295.000

Hvorfor at taxa, fly, rødvin interessant - HVAD MED DERES POLITIK ????

Politik sælger ikke så meget som skandaler, og så længe politikerne er så gode til at lave dem er det også vigtigt at de bliver afsløret. Ellers går det endnu mere over gevind.
tilføjet af

Dan Jørgensen (S) kørte taxa for 295.000

Nu har Morten Messerschmidt jo ikke lovet højt og helligt, som dan jørgensen, at tilbagebetale pengene.
Istedet har han mingeleret rundt med bilag, konti og regninger så han ikke betaler ret meget tilbage.
Deri ligger forskellen.
Du kan da bede medierne om at undersøge hvor meget Messerschmidt har kørt for, men efter at have set ham køre bil i de udsendelser han og dan jørgensen lavede for tv, er det måske bedst han tager en taxa.
tilføjet af

Dan Jørgensen (S) kørte taxa for 295.000

Hvorfor al den fokus på de negative historier. Jeg forstår godt hvorfor mange danskere ikke længere gider at følge med i politik, da det aldrig er politikken der i fokus, men alle mulige andre ligegyldigheder!
tilføjet af

Dan (S) kørte taxa for 295.000, men hvad nu ?

For knapt 300 kilo, så er der alligevel lidt der kunne være lagt til side, så han kunne flyve på første klasse, men det er vist ikke nok for Dan, så vidt jeg har hørt, flyver han nu i helikopter.
Mon han husker bilag, eller flyver han a'konto ?
tilføjet af

De kalder ham DanTaxa i S

når gammeldansken er gået rundt et par gange til rundstykkerne i "morgenmadsklubben"😃
tilføjet af

Dan Jørgensen (S) kørte taxa for 295.000

Havde det været unormal praksis havde vi nok hørt mere men det har vi ikke.
tilføjet af

Nej og tilmed bragte du jo selv indlægget

så måske følte du behov for at komme det i forkøbet.....
tilføjet af

Nu er der ikke nogen, som bliver afsløret

[quote="dandegn" post=2773698]Hvorfor at taxa, fly, rødvin interessant - HVAD MED DERES POLITIK ????[/quote]
Politik sælger ikke så meget som skandaler, og så længe politikerne er så gode til at lave dem er det også vigtigt at de bliver afsløret. Ellers går det endnu mere over gevind.


Selvom der ikke er nogen nyheder, og der heller ikke er noget at debattere, så synes du af en eller anden grund, at det er relevant at komme med den slags oplæg.
Selvom der ikke er noget at debattere i tråden, så må man bare ikke skrive sådan noget som, at Venstre har haft flere toppolitikere i fængsel, end alle de andre partier tilsammen - eller at Alberti, Riskær, og Brixtofte alle er eksempler på, at mange i det gamle bondeparti ikke kan kende forskel på dit - og mit.
Det finder du uvedkommende.
Det kan ellers synes relevant i forhold til alt muligt andet, man kan skrive i en tråd, som kun går ud på at hænge nogen ud, og hvor der ikke er noget at debattere.
tilføjet af

Nu er der ikke nogen, som bliver afsløret

[quote="moove" post=2773753][quote="dandegn" post=2773698]Hvorfor at taxa, fly, rødvin interessant - HVAD MED DERES POLITIK ????[/quote]
Politik sælger ikke så meget som skandaler, og så længe politikerne er så gode til at lave dem er det også vigtigt at de bliver afsløret. Ellers går det endnu mere over gevind.[/quote]

Selvom der ikke er nogen nyheder, og der heller ikke er noget at debattere, så synes du af en eller anden grund, at det er relevant at komme med den slags oplæg.
Selvom der ikke er noget at debattere i tråden, så må man bare ikke skrive sådan noget som, at Venstre har haft flere toppolitikere i fængsel, end alle de andre partier tilsammen - eller at Alberti, Riskær, og Brixtofte alle er eksempler på, at mange i det gamle bondeparti ikke kan kende forskel på dit - og mit.
Det finder du uvedkommende.
Det kan ellers synes relevant i forhold til alt muligt andet, man kan skrive i en tråd, som kun går ud på at hænge nogen ud, og hvor der ikke er noget at debattere.

De fleste af dine indlæg er efterhånden at bashe V og DF uden at der nødvendigvis er noget reelt indhold i det du skriver. Eneste formål er at latterliggøre. Der var en gang, hvor jeg synes du var en god debattør med nogle gode synspunkter selv om vi ikke var enige politisk, men du har efterhånden reduceret dig selv til at være en klon af anonyym. Derfor reagerer jeg på dine indlæg som jeg gør.
Hver gang andre skriver om noget kritisk om rød blok, ofte i aktuelle sager (om der er kød på sagerne eller ej) så reagerer du straks ved at skrive om Løkkes bilag, hans glæde ved fadøl eller nogen af alle de andre ting, der er foregået i den tidligere regering, som om den ene dumhed retfærdiggør den anden. Alternativt bringer du nazisterne ind i din "argumentation".
Jeg hverken skal eller vil bestemme hvad du vil skrive og hvis du fortsat ønsker at "debattere" på din anonyymske måde så fred være med det. Så må jeg jo bare konkludere at der er endnu en der ikke kan føre saglig debat på vegne af rød blok.
Men det er da lidt trist at der efterhånden kun er saglige debattører fra den blå afdeling herinde, samt selvfølgelig en masse tosser fra både den ene og den anden side.
tilføjet af

Det var da en underlig udlægning

Det gik meget godt, indtil du kom til det sidste afsnit 😉
Jeg synes ikke, her bliver debatteret politik for tiden (det har der til tider været, som dagpenge, efterløn, topskat m.v.).
Med hensyn til din kritik af mig, så kan jeg godt forstå, hvad du mener, men jeg skriver ikke mange debatoplæg for tiden (om noget, jeg synes det er værd at debattere) - som jeg ellers har gjort, når jeg har kedet mig, f.eks. fordi det har været dårligt vejr.
Nu bruger jeg den energi på arbejdet, og det handler om at bruge intranet til at forbedre kommunikationen og samarbejdet mellem skole og hjem, hvor vores skole netop er ved at tage førertrøjen i vores kommune og i Grønland.
Det vil sige, at jeg tager arbejdet med hjem, og med en jysk trang til at underdrive vil jeg sige, at det kommer ikke af sig selv. Lærerne vil nemlig helst gøre, som de plejer at gøre.
Efter nytår skal forældrene kunne sidde hjemme og følge med i, hvad deres børn laver, og de skal kunne reagere på det.
Der skal være årsplaner for deres børns undervisning i alle fag, så forældrene er klar over, hvad deres børn forventes at lære i løbet af året, og der skal være ugeplaner, så forældrene kan se, hvad deres børn skal lave i morgen. Der skal være skoleskemaer.
Der skal være vidnesbyrd for deres børn i alle fag, og der skal være planer for, hvad netop deres eget barn bør arbejde med - f.eks. at de har et hul i matematik med hensyn til at addere brøker, og at de bør træne at finde fællesnævner og forlænge brøker (som deres barn ellers allerede burde have lært).
Forældrene skal også kunne sidde hjemme i deres stue og se, hvad deres børn har for af lektier til i morgen - og alt det jeg har nævnt, skal de på en let måde kunne kommunikere med skolen om.
De skal også helst hjælpe deres barn med det. Man kan forestille sig, at en forælder siger til deres barn, at de skal lave lektier. Barnet siger som sædvanlig, at det har jeg gjort (fordi det hellere vil noget andet), og så spørger forældren, om det må se den stil, som de skal aflevere i morgen.
Eleverne får selvfølgelig også adgang til de oplysninger.
Grunden til at jeg går højt op i det netop nu er, at alle vores elever får en Ipad med Internet, så der bliver adgang til dette i alle hjem - og jeg gør en indsats for, at investeringen skal bruges til mere end spil.
Der bare noget af det, jeg går meget op i for tiden, og jeg samarbejder med 1-4 andre om det.



De fleste af dine indlæg er efterhånden at bashe V og DF uden at der nødvendigvis er noget reelt indhold i det du skriver. Eneste formål er at latterliggøre. Der var en gang, hvor jeg synes du var en god debattør med nogle gode synspunkter selv om vi ikke var enige politisk, men du har efterhånden reduceret dig selv til at være en klon af anonyym. Derfor reagerer jeg på dine indlæg som jeg gør.
Hver gang andre skriver om noget kritisk om rød blok, ofte i aktuelle sager (om der er kød på sagerne eller ej) så reagerer du straks ved at skrive om Løkkes bilag, hans glæde ved fadøl eller nogen af alle de andre ting, der er foregået i den tidligere regering, som om den ene dumhed retfærdiggør den anden. Alternativt bringer du nazisterne ind i din "argumentation".
Jeg hverken skal eller vil bestemme hvad du vil skrive og hvis du fortsat ønsker at "debattere" på din anonyymske måde så fred være med det. Så må jeg jo bare konkludere at der er endnu en der ikke kan føre saglig debat på vegne af rød blok.
Men det er da lidt trist at der efterhånden kun er saglige debattører fra den blå afdeling herinde, samt selvfølgelig en masse tosser fra både den ene og den anden side.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.