4tilføjet af

ASUS A4706LBH

Er den her bærbare god?
Jeg skal kun bruge den til skolebrug og musik...
Jeg har i et andet indlæg fået at vide at det var et godt mærke...

ASUS A4706LBH
6499.00DKK

Intel Celeron 2.8 GHz 256 MB DDR SDRAM 15.4 / 1280 x 800 /
TFT aktiv matriks 40 GB Microsoft Windows XP Home Edition Kombineret CD-RW /
DVD-ROM Gns. batteri levetid: 3 timer A4706LBH lithium.
Den har også indbygget mikrofon, 1 x CardBus og vejer 3,5 kg.
På forhånd tak for svaret.
tilføjet af

Nej

Ikke Celeron processor i en bærbar computer, den bruger for meget strøm og du får derfor kun max. 2 timer's drift hvis den køre på batteri.
Asus derimod er et rigtigt godt mærke (efter min mening, skriver dette indlæg fra en Asus)
for 6-7.000 kan du sagtens finde en god bærbar men et umiddelbart råd ville være at den skal have en Intel Mobile processor og den skal have 512Mb. ram hvis den skal køre WinXP
Min forhenværende bærbare computer havde en Celeron processor og efter at den havde været tændt 10min så kunne man bruge den til at spejle æg på.
Søg eks. på http://www.edbpriser.dk
MVH.
Sharkeye
tilføjet af

Hva så med...

en Asus A3L - A3527LUH (selvom det ikk er en intel mobile!)
du kan se dens "egenskaber" her:
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=160714
tilføjet af

Tvivler....

Jeg kan ikke lige se om den har integreret grafikkort, men jeg har en mistanke om det. Det må den under ingen omstændigheder ha hvis du skal bruge den til musikproduktion. Og skal du køre vst host's med soft synths / samplers, er 512 mb ram ikke i nærheden af nok. Hvilket lydkort vil du bruge? Hvor omfattende er dit projekt? Skal den bruges live?
Hvis det på den anden side bare er til at afspille musik med mediaplayer eller lign, er den første du nævner sikkert udemærket, som enhver anden bærbar vil være det.
Mvh Larsbo
tilføjet af

JEg kan kun gentage mig selv...

skal det være ordentligt skal det være ibm...
Men finder du andet skal det minimum være med centrino teknologi, og hvis du skal bære på den så vælg en der ikke vejer over 2,5 kg.. det vil du blive glad for i længden...
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.