8tilføjet af

Arbejdsgiverne - 5000 lastbil chauffører mangler de.

Radioavisen her til morgen.
Så håber jeg da på , at mange af de fyrede slagteri arbejdere får et arbejde som chauffør.
De kunne jo passende oplære chauffører , det er lidt svært , når der på mange lastbiler kun kan være en` chauffør - ellers så er indtægten ikke stor nok.
Lidt tilskud , så kunne det problem vel løses.
Mange vognmænd søger mange gange efter meget erfarne chauffører , her har man også glemt at oplære.
Som ny chauffør er der meget der skal læres , told papirer , der kan være mange problemer som man selv skal løse her og nu.
Der er tidspres på mange gange , og politiet holder ikke fridag , de er altid meget aktive. Et klip , en bøde ,det kan godt være meget hårdt at være i sådan et pres.
F.h.v. eksport chauffør.
tilføjet af

Du ved jo godt

Når du er forhenværende Chaufør ved du jo godt hvorfor der mangler Chauføre
- Hvem gider have et job hvor man får en bøde for at tage en times overarbejde
Men du har ret - og der er helt sikkert mange af de drengerøve der er på bistand der gerne vil ud og gi´ den Gas i en stor bil
Desværre har vi så travlt med at spare at de ikke kan få kørekortet til det
tilføjet af

nye chaufføre

der er mang der siger der mangler lastbil chauffører, jeg vil meget gerne vide hvor.
har taget forskellige kurser så jeg har indblik i mange ting ang. storvogn.
Men jeg har ikke haft kortet så længe og er kvinde, sååå.
Er ellers super elite bilist.
og vil gerne arbejde som chauffør.
tilføjet af

job til dig

hej hej jeg har et job til dig som lastbils chauffør med at køre roer på lolland til omkring
d 31/12-06 hvor der derefter vil være mulighed for at køre frode lauersen... kontakt mig på bj@dnef.dk
tilføjet af

chauffører fra Litauen søger arbejde

Jeg er Sandra Danielsen, oprindeligt kommet fra Litauen, bor omkring 10 år i Danmark.
Jeg er gift med en dansker og har to børn.
Jeg hjælper litauiske chauffører med at finde arbejde i Danmark eller Tyskland. Jeg kan taler litauisk, dansk, engelsk, russisk og lidt tysk.
mail: sandradanielsen@yahoo.com
tlf.: 22263012 - bedst at ringe efter kl. 15.00
tilføjet af

Landsforræder

Det er da flot du kan hjælpe med til at skaffe de danske chauffører af med deres jobs.
Du har vist ikke den rette nationalitetsfølelse til at opholde dig her i landet.
tusind tak for din flotte indsats!!!!!!🙁
tilføjet af

Desparat for et job

Hej mit navn er issa ali og jeg vil meget gerne arejde som en lastbil chaffør og jeg har meget erfarien ind for lastbil. jeg kommer fra canada og har arbejdet der i mange år.. nu er jeg i danmark sammen med familie og derfor ønsker jeg at arbejde her..
Ring eller skriv på dette nr:28-43-68-29...
ps. håber i tage godt imod mig...tak🙂
tilføjet af

hej mangler et job

hej har du stadig det job ledig for jeg er meget intreseret i det men der er lige det at jeg er på kontanthjælp og hvis jeg kunne få det job ville komunnen betale det store kort de skal bare have et bevis på at når jeg har taget kortet kan jeg komme tilbage til dig
tilføjet af

godt sagt

nono du skal have mange tak.min søn på 22 år som bor her i landet
og har alted boret her arbejdløs, han har været arbejdløst sidste 7-8 måneder
kan ikke finde arbejde som lastbil chauffør,fordet der er andre som kommer
ude fra og tager arbejdet også for mindre løn.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.