40tilføjet af

7000 fyringer på vej - Hvem har skylden?

Dansk Industri har lavet en undersøgelse blandt sine medlemmer. Her svarer en tredjedel af virksomhedslederne, at de forventer at måtte skære i antallet af medarbejdere i sidste kvartal af 2011. Ifølge DI betyder det, at 7000 mennesker vil blive fyret inden nytår.
I Dansk Industri peger de på den internationale krise som årsag til problemet:
- Det betyder jo, at virksomheder ikke afsætter det, de havde forventet. Hverken på eksportmarkederne eller i Danmark. Og det medfører at beskæftigelsen falder, siger Karsten Dybvad, direktør i Dansk Industri til TV2.
Dem der generelt får en fyreseddel er de ufaglærte.
tilføjet af

Der bruges ikke penge !

Da nyheden kom på TV2 kl 22 talte de med en kendt malevarekæde, de havde simpelthen nedgang i salget og skulle justere i medarbejderstaben.
Han gav også krisen skylden, og ikke konkurrence eller partifarver.
tilføjet af

Der bruges ikke penge !

Lorte partiet DF-kom så og ødelagde DK
tilføjet af

7000 fyringer på vej - Hvem har skylden?

Nu når det i stor grad er de ufaglærte vil det dermed sige at vi kan se frem til næsten 7000 DF'ere her på debatten 😖
tilføjet af

7000 fyringer på vej - Hvem har skylden?

Nu når det i stor grad er de ufaglærte vil det dermed sige at vi kan se frem til næsten 7000 DF'ere her på debatten

Naaaaaaahh, den er allerede høj hos Dig fra morgenstunden hvor der så skal spredes gylle 😃
Ledighed er ikke afhængig af partifarven.
tilføjet af

Der bruges ikke penge !

Lorte partiet DF-kom så og ødelagde DK

Ja, Danmark kunne blive et rart sted, uden DF og indvandrerne, men den tid er en saga blot, så nu må i leve side om side i fred og fordragelighed, mens vi andre hygger os under varmere himmelstrøg, i et land langt fra Danmark, uden nogen form for hjemve. 😖
tilføjet af

7000 fyringer på vej - Hvem har skylden?

Det har de dovne danske arbejdere som bare skal skiftes ud, med noget fremmed arbejdskraft, da det jo er på indvandrene Danmark skal bygge sin fremtid, så derfor er det godt af de røde sidder ved roret, så vi kan få importeret nogle flere fremmede til at arbejde os ud af krisen, eller hvad. 😖
tilføjet af

7000 fyringer på vej - Hvem har skylden?

Hvad er problemet ?
Nu får vi jo en rød regering med genierne Helle, Ole og komiske Villy. De skaffer beskæftigelse til 60.000. Det sagde de ihvertfald under valgkampen så de 7000 der fyres, kan vist ikke betyde noget.
Husk alle sloganene . -Det kan lade sig gøre- -Velfærd til alle-. og bla bla bla.
Så der er ingen grund til bekymring.
Og endelig er det naturligvis arbejdsgivernes skyld. Hvem ellers, sådan nogen kapitalistsvin. ikke?
Den kendsgerning det er arbejdsgivere der giver arbejde, og dermed er de der først og fremmest er med til at afskaffe arbejdsløshed, tæller ligesom ikke rigtigt i de rødes tanker eller hvad det nu er de forsøger at forestille sig.
Hvorfor er det ikke først og fremmest folks egen skyld eller ansvar at sørge for et arbejde til sig selv.
Fagbevægelsen vælter sig i penge. Hvorfor starter de ikke nogen firmaer.
Eller de røde politikere der tror de kan alt, blot ved deres tilstedeværelse. Hvad om Frank Aaen startede et firma, men nå nej, han havde et, han lukkede da der ikke var profit nok til ham.
Og sådan går det i galeanstanten Danmark.
tilføjet af

7000 fyringer på vej - Hvem har skylden?

Anti-rød skriver:
Fagbevægelsen vælter sig i penge. Hvorfor starter de ikke nogen firmaer.

En del af pengene er investeret, de er jo ikke dummere end andre der gerne vil tjene mere end almindelige indlånsrenter i bankerne.
tilføjet af

7000 fyringer på vej - Hvem har skylden?

Jeg kan slet ikke forstå, at der nu kommer 7000 nye fyringer.
Skulle vi ikke komme i lykkeland og få det meget bedre,
alle os på bunden af samfundet?
Hvad med de 70.000 nye arbejdspladser i den grønne industri?
Er det fordi vi går mod vinter, at vi ikke ser nogen grøn vækst?
Skulle vi ikke alle have mere i løn, så vi kan betale mere i skat?
Det er da ikke dette, der ødelægger eksporten, vel?
Det benægtede, det pyntede kosteskaft, ellers!
Men hwa?
7.000 arbejdspladser ud nu, gør jo ikke noget,
når der kommer 10 gange flere i overmorgen. 😃
M.v.h.
Charlee


Dansk Industri har lavet en undersøgelse blandt sine medlemmer. Her svarer en tredjedel af virksomhedslederne, at de forventer at måtte skære i antallet af medarbejdere i sidste kvartal af 2011. Ifølge DI betyder det, at 7000 mennesker vil blive fyret inden nytår.
I Dansk Industri peger de på den internationale krise som årsag til problemet:
- Det betyder jo, at virksomheder ikke afsætter det, de havde forventet. Hverken på eksportmarkederne eller i Danmark. Og det medfører at beskæftigelsen falder, siger Karsten Dybvad, direktør i Dansk Industri til TV2.
Dem der generelt får en fyreseddel er de ufaglærte.
tilføjet af

Det har Helle, men hun er in the beginning of her

period.
tilføjet af

Der bruges ikke penge !

Ja ja charlee du har sgu aldrig været uden for DK grænser ----så spar du bare dine løngehistorier
tilføjet af

Der bruges ikke penge !

Lorte partiet DF-kom så og ødelagde DK
og nu kan du sandsynligvis se frem til ca.7000 DF debattører 😃 😃 😃
tilføjet af

Der bruges ikke penge !

Åh for satan, der fik du mig hwa? 😃 [(:] 😃
M.v.h.
Charlee
La Manga del Mar.


Ja ja charlee du har sgu aldrig været uden for DK grænser ----så spar du bare dine løngehistorier
tilføjet af

Det har Helle, men hun er in the beginning of her

tidligere var vi jo tvunget til at være medlem af en rød fagforening, også gastronomisk landsforbund, hvis medlemmer jo i sagens tjente restaurations brancen med deres høje faglige uddanelse, og kreative ideer.
højere løn betyder mere i skat, og hvorfor skal vi betale mere i skat for at holde gang i de såkaldte ufaglærte, selvskabte invalide pansionister - trafikuheld - bistandspulere, sociale tabere, 40 milioner kr. for at redde diverse feriegæster fra de lande som de påstår at de er flygtet fra fks. Libanon, da Israel bombede landet.
sandheden om denne "Redningsaktion er aldrig kommet frem i medierne.
hvordan kan der findes så mange ufaglærte når vi har et af verdens bedste uddanelser, der tilmed er gratis.
i min læretid var lønnen 11 kr. om ugen - eller det en flaske gas kostede - samt 5 kr. ekstra for at passe haven, og fodre grisene, penge som jeg naturligvis aldrig fik.
vi måtte cykle 37 km. 3 gange om ugen til diverse tekniske skoler i vores fritid om aftenen, idag bliver alle undervist i dagtimerne, og specielt de studerende har næsten ingen mødepligt.
unge kan få gratis ekstra undervisning, men ingen møder op, hvilket naturligvis glæder utallige undervisere, fordi de så kan holde ekstra fridage, fridage som de naturligvis får løn for.
idag kan jeg sidde og hygge mig i cagayan de oro på Mindenao Phil for 500 kr. om måneden, og jeg må desværre konstatere, at utallige familier lever i yderst fattigdom, men jeg kan desværre ikke hjælpe dem økonomisk, for det vil føre til at jeg bliver skudt af den korrupte mafia, for hvem det er vigtigt at holde diverse familier i fattigdom, fordi de tjener penge på udlån af blot 10 kr.
utallige mødre må hver eneste dag låne penge af mafiaen så de kan købe råvarer, så de kan sælge lidt hjemmelavet mad, og overleve på den måde.
her er ingen gratis undervisning, læger, hospitaler, selv præsterne tager sig godt betalt for at bede for de afdødes sjæle.
fagforeninger vil naturligvis føre til henrettelser, så det er der ingen der tør tale om.
Danmark har udviklet sig til et behandler land, hvor skrupelløse terapeuter, fodplejere, slankedowtorer og anden industri har taget magten fra den ellers normalt oplyste befolkning.
på syd mindenao prøver muslimerne at tage over, hvilket medfører utallige drab på uskyldige mennesker, de angriber landsbyer og tvinger befolkningen til at forsørge dem, ellers bliver de aflivet.
politiet er også korrupt, hvis man skal have ulovlige udrejse stempler i passet, er det vigtigt at man gemmer kviteringen, så den næste korrupte politimand kan se at man allerede har betalt til "systemet.
den eneste "lovlige måde at hjælpen en fattig familie på, er ved at ansætte konen, eller et andet familiemedlem, og lade dem få resterne af måltiderne med hjem til familien.
vaskemaskiner, opvaskemaskiner og mange andre maskiner kan reducere arbejdskraftens lønninger, men det er en dårlig ide, for lønnen er kun ca. 8 kr. om dagen for 12 timers arbejde.
utallige børn og familier overlever på en skål ris om dagen, og intet andet.
visse familier har ulovlige svinehold i byerne, grise som senere bliver solgt, så et af børnene kan gå i skole i 3 år.
så vidt jeg har forstået det, så har danmark udviklet sig til en doven befolkning der lever af offentlige ydelser.
uanset hvor syge befolkningen er her, så er der ikke en eneste der vil udeblive fra arbejde, hvis altså de har et arbejde, de fleste er løsarbejdere, og kæmper indbyrdes om den smule arbejde der findes.
Philippinerne overlever på de milioner af gæstearbejdere der arbejder i udlandet til slavelønninger, og utallige forældre må forlade deres små børn, og lade familien om at sørge for deres børn, medens mange af dem er væk fra familien i op til 2 år på en elendig kontrakt, hvor agenten der formidlede arbejdet naturligvis scorer hovedparten af indtægten.
der findes unge gifte mødre der må knokle for rige familier i Grækenland, Jordan, Hongkong for 150 US dollars om måneden.
tilføjet af

Det har Helle, men hun er in the beginning of her

sorry skrivefejl, som i sagens natur naturligvis.
tilføjet af

7000 fyringer på vej - Hvem har skylden?

S, SF og EL har ikkea andet sigte end at diskriminere drenge og mænd. Meget tyder på at de 13 mf-ere fra LO repræsenterer de værste mandehadere
tilføjet af

Det har Helle, men hun er in the beginning of her

period.
???
Så vil jeg sku da håb 😃 e at hun har tamponer nok med 😃
tilføjet af

Det har Helle, men hun er in the beginning of her

Jeg kender det så udmærket, og ved du ikke kan gøre ret meget.
Der hvor vi boede i 38 år omme i Asien,
kulle vi osse passe på med at give noget væk,
idet det nemt kunne være årsag til misundelses ballader.
PÅ mit profilbillede lige nu kan du se en af mine "sønner",
og barnebarn, som jeg så er er blevet "bedstefar" for!
Go´vind og god fornøjelse.
Charlee
La Manga del Mar!


tidligere var vi jo tvunget til at være medlem af en rød fagforening, også gastronomisk landsforbund, hvis medlemmer jo i sagens tjente restaurations brancen med deres høje faglige uddanelse, og kreative ideer.
højere løn betyder mere i skat, og hvorfor skal vi betale mere i skat for at holde gang i de såkaldte ufaglærte, selvskabte invalide pansionister - trafikuheld - bistandspulere, sociale tabere, 40 milioner kr. for at redde diverse feriegæster fra de lande som de påstår at de er flygtet fra fks. Libanon, da Israel bombede landet.
sandheden om denne "Redningsaktion er aldrig kommet frem i medierne.
hvordan kan der findes så mange ufaglærte når vi har et af verdens bedste uddanelser, der tilmed er gratis.
i min læretid var lønnen 11 kr. om ugen - eller det en flaske gas kostede - samt 5 kr. ekstra for at passe haven, og fodre grisene, penge som jeg naturligvis aldrig fik.
vi måtte cykle 37 km. 3 gange om ugen til diverse tekniske skoler i vores fritid om aftenen, idag bliver alle undervist i dagtimerne, og specielt de studerende har næsten ingen mødepligt.
unge kan få gratis ekstra undervisning, men ingen møder op, hvilket naturligvis glæder utallige undervisere, fordi de så kan holde ekstra fridage, fridage som de naturligvis får løn for.
idag kan jeg sidde og hygge mig i cagayan de oro på Mindenao Phil for 500 kr. om måneden, og jeg må desværre konstatere, at utallige familier lever i yderst fattigdom, men jeg kan desværre ikke hjælpe dem økonomisk, for det vil føre til at jeg bliver skudt af den korrupte mafia, for hvem det er vigtigt at holde diverse familier i fattigdom, fordi de tjener penge på udlån af blot 10 kr.
utallige mødre må hver eneste dag låne penge af mafiaen så de kan købe råvarer, så de kan sælge lidt hjemmelavet mad, og overleve på den måde.
her er ingen gratis undervisning, læger, hospitaler, selv præsterne tager sig godt betalt for at bede for de afdødes sjæle.
fagforeninger vil naturligvis føre til henrettelser, så det er der ingen der tør tale om.
Danmark har udviklet sig til et behandler land, hvor skrupelløse terapeuter, fodplejere, slankedowtorer og anden industri har taget magten fra den ellers normalt oplyste befolkning.
på syd mindenao prøver muslimerne at tage over, hvilket medfører utallige drab på uskyldige mennesker, de angriber landsbyer og tvinger befolkningen til at forsørge dem, ellers bliver de aflivet.
politiet er også korrupt, hvis man skal have ulovlige udrejse stempler i passet, er det vigtigt at man gemmer kviteringen, så den næste korrupte politimand kan se at man allerede har betalt til "systemet.
den eneste "lovlige måde at hjælpen en fattig familie på, er ved at ansætte konen, eller et andet familiemedlem, og lade dem få resterne af måltiderne med hjem til familien.
vaskemaskiner, opvaskemaskiner og mange andre maskiner kan reducere arbejdskraftens lønninger, men det er en dårlig ide, for lønnen er kun ca. 8 kr. om dagen for 12 timers arbejde.
utallige børn og familier overlever på en skål ris om dagen, og intet andet.
visse familier har ulovlige svinehold i byerne, grise som senere bliver solgt, så et af børnene kan gå i skole i 3 år.
så vidt jeg har forstået det, så har danmark udviklet sig til en doven befolkning der lever af offentlige ydelser.
uanset hvor syge befolkningen er her, så er der ikke en eneste der vil udeblive fra arbejde, hvis altså de har et arbejde, de fleste er løsarbejdere, og kæmper indbyrdes om den smule arbejde der findes.
Philippinerne overlever på de milioner af gæstearbejdere der arbejder i udlandet til slavelønninger, og utallige forældre må forlade deres små børn, og lade familien om at sørge for deres børn, medens mange af dem er væk fra familien i op til 2 år på en elendig kontrakt, hvor agenten der formidlede arbejdet naturligvis scorer hovedparten af indtægten.
der findes unge gifte mødre der må knokle for rige familier i Grækenland, Jordan, Hongkong for 150 US dollars om måneden.
tilføjet af

7000 fyringer på vej - Hvem har skylden?

VKR regeringen, er dem som har været landets ledelse. VKR har udstukket politikkerne, og haft mandat til at foretage de nødvendige tiltag.
Noget har de gjort, men alligevel ikke formået, at styre Danmark uden om en række økonomiske nedture.
Et eksempel, er at der inden for det seneste år, er sket en stigning i Polske bygningsarbejdere med 50 %. Fra 10.000 til 15.000, på kun et år.
En udvikling, der kun er mulig, fordi staten undlader at sikre sig, at det er rigtige firmaer, der betaler Skat, som udfører opgaverne.
Der er INGEN andre end VKR, som er skyld i den udvikling. Det er VKR der har været ved magten de sidste 10 år, og fortsat er det. Der er endnu ikke nogen ny regering !
tilføjet af

7000 fyringer på vej - Hvem har skylden?

@"Det kan jo kun være VKR"
Du er helt gal på den.
Du mener vel VKO, og det er en helt anden sag.
Lige nu er vi mange, der meget gerne vil se en VKR regering,
med kosteskaftet og vankeren på retræte!
M.v.h.
Charlee


VKR regeringen, er dem som har været landets ledelse. VKR har udstukket politikkerne, og haft mandat til at foretage de nødvendige tiltag.
Noget har de gjort, men alligevel ikke formået, at styre Danmark uden om en række økonomiske nedture.
Et eksempel, er at der inden for det seneste år, er sket en stigning i Polske bygningsarbejdere med 50 %. Fra 10.000 til 15.000, på kun et år.
En udvikling, der kun er mulig, fordi staten undlader at sikre sig, at det er rigtige firmaer, der betaler Skat, som udfører opgaverne.
Der er INGEN andre end VKR, som er skyld i den udvikling. Det er VKR der har været ved magten de sidste 10 år, og fortsat er det. Der er endnu ikke nogen ny regering !
tilføjet af

7000 fyringer på vej - Hvem har skylden?

VKR regeringen, er dem som har været landets ledelse. VKR har udstukket politikkerne, og haft mandat til at foretage de nødvendige tiltag.
Noget har de gjort, men alligevel ikke formået, at styre Danmark uden om en række økonomiske nedture.
Et eksempel, er at der inden for det seneste år, er sket en stigning i Polske bygningsarbejdere med 50 %. Fra 10.000 til 15.000, på kun et år.
En udvikling, der kun er mulig, fordi staten undlader at sikre sig, at det er rigtige firmaer, der betaler Skat, som udfører opgaverne.
Der er INGEN andre end VKR, som er skyld i den udvikling. Det er VKR der har været ved magten de sidste 10 år, og fortsat er det. Der er endnu ikke nogen ny regering !
tilføjet af

7000 fyringer på vej - Hvem har skylden?

Jep du har ret .....
Egentlig er det nok V & K........
Tak for rettelsen 😉
tilføjet af

Sjovt nok.

Så fyrer der arbejder, og jo mindre arbejder der er ansat, jo hurtigere skal de løbe, for cheferene skal jo stadigt havde den samme løn, kan i se komikken i det.
Og tænk jer lige om engang, krisen !?, ja jo gu fanden er der krise, men helt ærligt, hvor i helvedet er pengene, pengene er jo et eller andet sted?.
Så hvor i helvedet er pengene ?, jeg har dem godt-nok ikke !, og jeg tvivler på at DU har dem, så hvor mon de er, det er jo ikke arbejderene der har dem, så !, hvor mon de er ?????.
Jeg så nogle bønder, nogle af dem var færdige med at høste, deres nabo kæmper med at få høsten i "land" Pga vand på hans mark, de bønder der er færdige, de håber at den bonde der ikke er færdig synker i med hans mejetærsker, og at han aldrig får sin høst i "land" for så bliver deres korn mere værd.
Faktisk rart at man ikke er venstre-mand/bonde, for der er ingen hjælp at hente hos sine naboer, for venstre-folk tænker kun på sig selv, de vil skide på samfundet og dig, bare de tjener kassen.
Kan i sove godt !?.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

7000 fyringer på vej - Hvem har skylden?

Dansk Industri har lavet en undersøgelse blandt sine medlemmer. Her svarer en tredjedel af virksomhedslederne, at de forventer at måtte skære i antallet af medarbejdere i sidste kvartal af 2011. Ifølge DI betyder det, at 7000 mennesker vil blive fyret inden nytår.
I Dansk Industri peger de på den internationale krise som årsag til problemet:
- Det betyder jo, at virksomheder ikke afsætter det, de havde forventet. Hverken på eksportmarkederne eller i Danmark. Og det medfører at beskæftigelsen falder, siger Karsten Dybvad, direktør i Dansk Industri til TV2.
Dem der generelt får en fyreseddel er de ufaglærte.

Det er venstrefløjen der har skylden især EL og Radikale tabere. 😃
tilføjet af

Rolig nu, når Helle og Villy har siddet 1 år

om de har skaffet alle de arbejdsløse i job og kickstartet væksten. Det har de jo lovet højt og tydeligt, så det må vi da regne med at de holder 🙂
tilføjet af

Det har hun nok for hun er i starten af sin period

endnu, men måske også snart i slutningen af sin period.
tilføjet af

Det er DF's skyld

fordi de ikke stemte på os.
tilføjet af

Jeg kan ikke følge dig.

Jeg fatter ikke hvorfor du patu vil havde at dem som har penge skal havde flere, de bruger dem jo ikke, jeg kunne forstå de skulle havde flere hvis de havde brugt deres penge, men de gemmer dem jo bare, de skaber intet med dem.
Venlig Hilsen Poul jørgensen
tilføjet af

Og helle ville skaffe 60.000- arb-pladser

På et par år, men det satte arb-giverforeningen sig imod ?, de sagde det ville skade Dansk økonomi, så hvis de patu vil havde X-antal arb-løse, så må de sgu da selv betale for det.
Venlig Hilsen Poul Jørgensen
tilføjet af

Og helle ville skaffe 60.000- arb-pladser

helleT og søvnige villy har vel ikke lovet at disse 60000 arbejdspladser ville komme i Danmark bare at de ville være danske.
Det passer jo også meget godt med at alle ufaglærte jobs i Danmark forsvinder og de danske arbejdsgivere får arbejdet udført i lande hvor timelønnen højest er et par kroner eller ører.
Efter det sidste jeg har hørt så vil "de røde" forlange at unge tager en uddannelse og gør de ikke det lukkes der for den offentlige hjælp.
Hvis VKO havde forlangt det samme ville det blive kaldt tvang af rød flok.
tilføjet af

Toppen af DI

.. og alle de overbetalte bonus-drenge i topperne af industrivirksomhederne har fået guldfeber over de lave slavelønninger mod øst.
tilføjet af

Toppen af DI

Hvad så med de overbetalte bonusdrenge M/K i fagbevægelsen?
Fagbevægelsens top ligger ikke på den lade side når det drejer sig om egne lønninger og aftrædelsesgodtgørelser.
De kæmper dog også lidt forderes medlemmers penge.
http://www.bt.dk/danmark/fagbevaegelse-fingrene-vaek-fra-dansk-loen
Underligt nok så har fagbevægelsen selv agiteret for et ja til de åbne grænser og det indre markede og det trods klare advarsler om at Øv VIL regulere skatter, lønninger og pensioner ned til en fælles standard fordi ellers fungerer dette såkaldte indre markede slet ikke.
tilføjet af

Overbetalte danske lønmodtagere

.. og alle de overbetalte bonus-drenge i topperne af industrivirksomhederne har fået guldfeber over de lave slavelønninger mod øst.

Når lønnen er for høj, kan grisen ikke sælges.
tilføjet af

Rolig nu, når Helle og Villy har siddet 1 år

Jeg glæder mig osse.
De 7000 arbejdere, der nu lige er blevet fyret,
op sluges nemt af de 70.000 nye arbejdspladser,
vankeren Villy vil skaffe ved grøn vækst.
Det skatte stop vi pensionister har være så glade for,
udlignes at højere skatter og højere lønninger til alle os på passiv forsørgelse.
Dette vil forbedre konkurrenceevnen og sætte gang i hjulene,
og vi blive alle så rige så rige.
Vi skulle have haft det valg for 15 år siden.
Socialisme er den rene lykke! 😃 😃 😃

M.v.h.
Charlee
[sup][sup]Ironi kan forekomme i dette indlæg!
[/sup][/sup]
om de har skaffet alle de arbejdsløse i job og kickstartet væksten. Det har de jo lovet højt og tydeligt, så det må vi da regne med at de holder 🙂
tilføjet af

Overbetalte danske lønmodtagere

Din påstand er nu ikke helt rigtigt.
Grisen kan stadig sælges, men det bliver kun delvist og kun på hjemmemarkedet.
Vi vil gå i stå, og fortsætte den nedadskruende spiral,
vi befinder os i globalt set.
Omme i Asien kan de osse produksere grise, og det er dem der bliver solgt,
og man kan kalde griser for alt fra synåle til jernbanetog!
Vi er enige i det overordnede synspunkt.
M.v.h.
Charlee

[quote="mangelvaren" post=2455869].. og alle de overbetalte bonus-drenge i topperne af industrivirksomhederne har fået guldfeber over de lave slavelønninger mod øst.[/quote]
Når lønnen er for høj, kan grisen ikke sælges.
tilføjet af

Rolig nu, når Helle og Villy har siddet 1 år

Hej Charlee,
Jeg glæder mig også.
Sig mig engang. Hvem er kvinden med barnet på billedet?
Blomberg.
tilføjet af

Rolig nu, når Helle og Villy har siddet 1 år

@Blomberg
Det er min ældste "søn" omme fra Asien.
Fruen og jeg har forsørget ham og hans familie, sider han var helt lille.
Vi startede med en familie på 8 personer.
Nu er bedsteforældrene døde og begravet, og børnene er blevet gift,
og tre af dem har fået børn, så nu har vi 5 familier,
som vi gør hvad vi kan for.
Jeg indrømmer at det ikke mere er så meget,
men indtil vi begge gik på folkepension,
er det blevet til ret så meget, men det er en helt anden historie.
M.v.h.
Charlee



Hej Charlee,
Jeg glæder mig også.
Sig mig engang. Hvem er kvinden med barnet på billedet?
Blomberg.
tilføjet af

Håber ikke at det er nogen

Der kommer til at vrimle op til Danmark 😮 😖 - vi har rigeligt af den slags på overførselsinkomst 😖
tilføjet af

Håber ikke at det er nogen

Det skal du slet ikke være bekymret for.
Vi har fortalt dem hvor koldt menneskeligt vort samfund er i forhold til deres.
Vi er rigere på materielle goder, men sandeligt ikke på menneskelige værdier.
Vi har sørget for deres uddannelser og sat dem i gang med egne forretninger.
Den ene er vognmand( Ham på billedet)
Den anden har egen systue med egen symaskine,
Den tredie er hjemmegående husmoder i et hjem hvor manden har et godt kontorjob.
Den fjerde og yngste er tjener og musiker på vej frem.
Han har nu fået udgivet 2 CD´er, og er meget eftertragtet som trommeslager.
Vi forærede han et komplet trommesæt for 8 år siden, og det er han virtuos på.
Han tjener det, der svarer til 8-10 daglønne på et enkelt spille job,
som de har indtil flere af hver måned.
Du kan roligt sove videre.
De har ingen ønsker om at komme herop,
men vi har mange ønsker om at flyve ned til dem,
men det forhindrer helbredet så nu.
En dag vil jeg finde et billede af min lille "søn",
da han fik det nye trommesæt, og sætte det i som profilbillede.
Det var en stor dag for os alle.
M.v.h.
Charlee


Der kommer til at vrimle op til Danmark 😮 😖 - vi har rigeligt af den slags på overførselsinkomst 😖
tilføjet af

Det er Radikale vendekåber der har skylden

fordi de ikke stemte på os.

Du fatter lige som de andre fra rød konfirmandstue intet som helst. 😃
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.