7tilføjet af

2007 og spåmænd.

2007 bliver en milepæl i DK. Spår de vise mænd. Der vil ske en markant ændring i den menige danskers opfattelse og bevisthed. Økonomisk vil der ske historiske markante fremgange.
Det er nu meget sjovt, at høre disse vismænd. De siger nu ellers ikke mere end det dette referede.
Jeg tror også Dk står overfor en udvikling/begivenhed i 2007, der ikke har set sin lige i nyere historisk tid.
Jeg kan bare ikke lokalisere, hvad det er. Der kommer til at ske noget fatalt i DK. Som vil påvirke alle.
tilføjet af

Vi får bedre vejr

Flere solskinstimer og flere is
tilføjet af

Bingoooo det er det

der gør mig urolig. Vi får en sommer værre end 2006. Altså muligvis med temperatur på over 40 grader. El nino(fænomenet) havstrømmen er også ved at vende lige i disse timer og fremover sommeren. Jeg tror vi går hen og får en sommer der kan sætte DK i stå. Og koste mange menneskeliv.
Absolut en realistisk mulighed.
tilføjet af

Jep og...

dunhammerens blomster vil blive 13 % større og Tøger Wahid Seidenfaden vil endelig indse hvordan knoppen øverst på toilettet skal betjenes.
tilføjet af

Dansk sommer!

chancen for at dø af kulde er større end chancen for at dø af hedeslag.
Enhver klimaforbedring er yderst velkommen. Husk iøvrigt på at man i middelalderen kunne dyrke vin i Midtengland og Nordtyskland.
Der skal meget mere til før Grønland og Antarktis smelter.
tilføjet af

Du er helt gal på den.

Klimaforværingen er ved at ske. Dk bliver ikke som sydfrankrig. Snarere som midtvest i Usa. Med tornadoer og meget rigtig meget sne om vinteren. Ligesom lige nu.
tilføjet af

Du har ret

Og jeg er enig i din spådom
Jeg seer ingen lys forude
tilføjet af

Joooh da 2008

Når vi har redet stormen af.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.