21tilføjet af

100.000 kr. for et barn!

Hej,
Jeg giver dig 100.000 kr. for hvert et barn du føder! Hvad siger du til det?
Enoch
tilføjet af

tror du at du er Michael Jackson

Hvad skal du bruge de børn til ?
lyder mistænkeligt.
tilføjet af

Ca. 20-30 år for sent, desværre

Hej Enoch!
Du er 20-30 år for sent på den. Jeg ville ellers gerne have taget imod tilbudet alle 3 gange! Der er mere end rigeligt at bruge pengene til, når man får sådan en lille størrelse.
mvh hønemor1001
tilføjet af

Forkert formuleret.

Jeg mener, vil du ha` 100.000 kr. for at føde dit barn i stedet for en abort?
enoch
tilføjet af

Kunne ikke modstå fristelsen

Hej Enoch!
Jeg har læst nogle af dine tidligere indlæg og havde også formodet, at det nok skulle forstås i den retning, men jeg kunne ikke stå for fristelsen, når du nu ikke havde udtrykt dig 100% klart!!!
mvh hønemor1001
tilføjet af

Bordet fanger

Sådan er loven
tilføjet af

Er du klar over

at bordet fanger og du er forpligtiget, i følge dansk lovgivning, til at betale?
tilføjet af

Kan du give en forklaring på

som jøde, hvorfor jeres religion er så racistisk, at i end ikke tillader kvinder, at stå på podiet og synge i synagogen?
Hvor i består kvinders urenhed, siden de næsten sidestilles med grise, der også betragtes som urene dyr i jeres religion?
Dine løfter om 100.000 kr lyder som en vittighed, især når man tænker på hvor fast tegnebogen sidder i inderlommen på jer, som var den betrukket med svinehud.
tilføjet af

et barn koster samfundet

800.000 kr. Så hvis det er et uønsket barn, så tror jeg nu nok en abort er bedre end dit tilbud om 100.000 kr.
Jeg er ihverfald træt af at betale til børnefamilierne. Hvis folk vælger at få børn, må de selv tage konsekvenserne af det - osse økonomisk!!
tilføjet af

Nu er du på den

Har du så mange penge?
tilføjet af

Driller bare

Det er så sjovt, når folk bliver ophidsede
tilføjet af

ingen problem!

Hej hoenemor,
Det er ok, men debatten må videre.
Enoch.
tilføjet af

sindssyg person

du er desværre en sindssyg person, ellers
tilføjet af

Forklaring? Ja!

Hej badenymfen, du skønne,
Jeg ser for mig en badenymfe og alle mændene ser hende også. Hendes medsøstre ser hende også og misunder hende……………..hm, hm………….
Nå, det var blot dig der inspirerede mig. Nu vil jeg svare dig. Du skriver:
”…………som jøde, hvorfor jeres religion er så racistisk, at i end ikke tillader kvinder, at stå på podiet og synge i synagogen? ”
Svar:
Du har fuldstændig ret. Det ville jeg også gerne, men nu er jeg altså messiansk jøde, det vil sige, at jeg har kommet til tro på Kristus.
Jesus Kristus vægtede kvinderne lige så højt, som mændene.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Du skriver:
”Hvor i består kvinders urenhed, siden de næsten sidestilles med grise, der også betragtes som urene dyr i jeres religion? ”
Svar:
At sidestilles ”næsten” er ikke det samme som at sidestilles. Men jeg forstår godt hvad du hentyder til. Igen vil jeg sige, at hvad som var i fortiden og den kulturelle historiske baggrund, jo man vidste ikke bedre.
Nu derimod mener jeg ikke kvinderne finder sig i at blive betragtet som værende ”urene”, men du har ret i, at der er og man forholder sig til dette stadig i mere ortodokse kredse.
Ingen vil jeg henvise til Kristus, som havde et andet syn på kvinder og personligt vil jeg gøre alt for at støtte kvindernes kamp for ligeberettigelse.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Du skriver:
Dine løfter om 100.000 kr. lyder som en vittighed, især når man tænker på hvor fast tegnebogen sidder i inderlommen på jer, som var den betrukket med svinehud.
Svar:
Jeg vil sige dette til dig. Pas på med din retorik, brug ikke verbale hånlige nazistiske betegnelser for jøder. Med hensyn til pengene?
At en jøde ofte kan finde ud af det økonomiske (også økologiske) skal man da blot sætte pris på. Dersom du mener det er en go` ide` at ha` penge, kan du måske lære noget.
For det andet, der findes mange fattige jøder. Jeg vil gi` dig et eksempel på dette. 2 millioner muslimer (sikkert hovedparten) er flygtet fra Iraq grundet den muslimske indbyrdeskrigen.
De fleste af disses er nu i Jordan. Det har betydet en stor økonomisk fremgang for en stor del og mange Iraq`er der er flygtet har ”taget” deres penge med.
Imidlertid er der også fattige muslimer fra Iraq der er flygtet samme sted hen Jordan og de er stadig fattige idet de ikke har opholds og arbejdstilladelses og derfor ikke kan arbejde.
De forbliver fattige med mindre de kan stå sammen både som familie og eller gruppe. Det kan de ikke, det gør de ikke, det vil de ikke. Det er deres problem.
Skal man bebrejde andre det?
Nu mener jeg at kende til den problemstilling i Danmark også og tilsyneladende vil ingen noget. Alle vil gerne brokke sig og alle har meget bedre ideer end både regering og andre, men når det endelig kommer til stykket vil ingen noget og ingen kan noget.
Hvem vil du bebrejde det? Jøderne?
Nu må du tage dig sammen og samle dine tanker. 100.000 kr. for at føde sit barn? Jo, det er en realitet. Det gælder om at holde sammen på sin familie og støtte hinanden også økonomisk.
Som du ser i dagens Danmark. Der er store grupper af vore yngste medborgere der fare rundt på gaderne og koster den Danske stat millioner af kroner.
Selv har de ingen penge og dem der har skal nu spottes for at ha`. Synes du det er fair?
Enoch
tilføjet af

sindssyg spammer.

idiot, vil jeg sige til dig
tilføjet af

gratis børn.

jeg mener, at alt i Danmark er gratis. 100.000Kr. for, at føde sit barn? Nej, du har ret, enhver kvinde eller familie får 800.000Kr. for, at føde sit barn, hver af dem.
Tak for beløbet.
enoch
tilføjet af

mini enoch idiot.

du er en nar
tilføjet af

enoch.ben.enoch.- - - falsk enoch

en sindssyg spammer
tilføjet af

Et godt tilbud

Hej,
Jeg giver dig 100.000 kr. for hvert abort du får! Hvad siger du til det?
Enoch
tilføjet af

sindssyg spammer

en nar
tilføjet af

Hensigten var ikke ment som nazistisk

når jeg skrev, at tegnebogen sidder ofte godt fast i inderlommen. Men udtrykket svineskind var kun galgen humor ironisk ment som om man var bange for, at røre ved det.
Når jeg tænker på de nærige typer, er jyder nok ligesom jøder, de slipper nødigt pengene, man ser dem også ofte indgå ægtepagter, da de har samme økonomiske indstilling.
Ellers ser jeg ofte skønheden præge jødiske kvinder, den misundes de ofte af deres medsøstre.
tilføjet af

TOP!

Du betaler bare ved kasse 1! Jeg har 2 og 1 på vej - 300.000 lige i foret.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.