10tilføjet af

1000 børn på opdragelse

tilføjet af

Den glade vanvid !!!

Der burde indføres klokkeklare regler for den slags islamister, som kun opholder sig i Danmark fordi bistandshjælpen er 50 gange højere end i de traditionelle muslimske land.
Rejs med jeres børn til Muslimistand og bliv der.
Disse individer er og bliver aldrig en del af det danske samfund.
Udvisning af Danmark 4ever en den eneste løsning.
tilføjet af

Tror du virkelig

...at udvisning på livstid, vil hjelpe på de fundamentale
uretfærdigheder vi har i Danmark. Nej, nu tænker jeg ikke
på de såkaldte uretfærdigheder, som I syntes Danskerne
er udat for i skyggen af alle udlændinge. Tværtimod. Er der
nogen af jer, derude, et eller andet sted som syntes at debaten
om alle de uønskede, er kørt helt af sporet?
Man flytter ikke fra et land til et andet, bare fordi det er sjovt.
Man rykker ikke sine rødder op, og tager på ferie et eller andet
sted bare fordi at bistandshjelpen er højere i det land.
Nu må I altså vågne lidt op derude.
Kajsa
tilføjet af

Det er da vist dig...

Der skal vågne lidt op - du er da vist åndeligt mindrebemidlet, er du ikke? Eller måske du bare ikke følger med i medierne... Jeg erindrer iøvrigt, du var stoppet herinde med dine ofte lettere tåbelige indlæg som følge af Eyeofjustice's påvirkning... åbenbart en kort fornøjelse...
ACE
tilføjet af

løber debatten af sporet?

Det kan være at det engang imellem løber af sporet, det sker med skam at melde også for mig fra tid til anden, men derfor ved jeg da også at det er ren og skær frustration når det sker.
Men hvorfor er det at de bliver når der er mulighed for at vende hjem, hvad med dem der henter ægtefælle hertil? ja ja jeg ved jo godt at de ikke vil rejse fra deres familier og at de kommer til at savne dem , men hvad med de stakkels ægtefæller de henter hertil? kommer de ikke til at savne familien i deres hjemland? hvorfor er det at hvis man vil sammenføre to fra hvert sit land at det så lige skal være i dk? tror du ikke der spiller et økonomisk aspekt med der ?
Hvorfor er det nødvendigt for dem at sende deres børn på genopdragelse når de nu er i et land der er så vidunderligt at de heller vil have deres nye ægtefæler hertil, istedet for at rejse ned til dem?
Ja jeg fatter det ikke, men det gør du åbenbart.
Næ er det nødvendigt at sende børn hjem på genopdragelse, og tør man at sende sit barn på genopdragelse, så er der ikke noget man ikke kan lide i sit hjemland eller noget man er bange for, så man kan lige så godt tage hele familien og rejse ned til hvor det hele er så godt.
tilføjet af

Gu det ej!!!!!

overhovdet ikke rimligt.
tilføjet af

Godt ord

Ja godt ord. Giver dig helt ret. Hvad er de bange for når de tør sende deres børn hjem?
tilføjet af

Om det er tåbeligt

....må fremtiden vise, ikke?? Griner lidt af at jeg, i følge dig, skulle
holde op herinde p. g. af EOJ. Intet rager mer mindre end hans
trussler. Så, kontenten af det må jo være at, du nok må prøve på
at holde mig ud. Du kan jo også bare springe mine, let tåbelige,
indlæg over.
Kajsa
tilføjet af

Tænk engang

At selvom der er mange der sender deres børn hjem til genopdragelse, så ser kbh politis døgnrapport stadig sådan her ud hver dag http://www.e5.dk/viewtopic.php?t=3
Det må da give stof til eftertanke. Det ser da ihvertfald ikke ud til at genopdragelsen virker. Da ikke så de kan begå sig i vores land på lige fod som de fleste af os andre.
tilføjet af

Er du naiv eller spiller du dum!

.
Er du naiv eller spiller du dum! Har du aldrig hørt om menneskesmuglere? Og dem der betaler i tusindevis af dollers til dem for at komme til Vesten? Nogle mener at det er helt op til 80% af asylsøgerne der betaler for at komme hertil.
Integrationen i Danmark er jo håbløs, når dem som skal integreres bliver sendt tilbage til forældrenes land for at få "slettet" det som de har lært i Danmark. Det er det samme som at gå et skridt frem og et tilbage o.s.v.
Derfor, skulle forældre og børn øjeblikkelig sendes tilbage til det land hvor forældrene kommer fra. Hvis folk vil leve i Danmark, må de leve efter de danske normer, det andet kan vi ikke bruge til noget. Hverken nu eller i fremtiden.
.
tilføjet af

forventet

ingen normale svar fra jer vantro.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.