10tilføjet af

Rykker fra Debitel,nu 1000kr??

For 2 mdr siden betalte jeg 4 dage for sent min mobilregning på kr 299 til Debitel.Der kom en rykker på 100 kr,som jeg så betalte.Jeg bad om lukning af mobilen d 26-2 007,da var den 6 mdrs binding ophørt den dato.De bliver bare ved med at sende rykkere til mig.
2 gange om ugen har jeg modtaget rykker for den tlf regning,og nu er regningen oppe på 1000 kr fra dem.Jeg har sendt kopi at mine kvitteringer,og alligevel fatter de ikke en brik.De truer med RKI hvis jeg ikke betaler beløbet.Jeg betragter disse rykkere som en joke,for det viser helt klart at de derinde ikke har styr på en skid.Selvfølgelig skal jeg ikke betale,men hvor er jeg træt af det selskab.Jeg har talt med telestyrelsen pr tlf,og De bad mig bare inorere disse rykkere,så hermed gjort.
Jeg skylder dem intet,heldigvis.
Hold jer langt væk fra selskab til Debital,det kommer der kun lort ud af.
tilføjet af

Er de STADIG sådan?

Du milde !!! Bæster.
Jeg havde Debitel for 5 år siden og sad i en lignende situation indtil jeg ringede ind og fortalte hvordan tingene hang sammen. Jeg var heldig at der var én derinde der fattede noget. Af en eller anden grund var mine regninger også absurd høje da jeg havde Debitel. For det første taler jeg meget sjældent i telefon, så det undrede mig. For det andet var mikrofonen på min telefon i stykker, så jeg KUNNE ikke tale. Alligevel var min regninen let oppe på en 700-800 kr. Jeg betalte for en ny telefon og kørte med Sonofon i stedet og det var pengene værd. Jeg sparede enormt meget.
Mange af mine venner havde samme problem med Debitel og alle sammen er gået væk fra selskabet.
Jeg ved sgu ikke helt hvad de laver derinde, må jeg nok indrømme
tilføjet af

Debitel sucks!

Jeg har desværre debitel i de her dage, og jeg syntes altid at deres regninger er dyrere end alle andres. Min gamle mobil gik nedenom og hjem og jeg ville have en ny, jeg fandt en jeg godt kunne tænke mig men havde debitel som abonnement. Jeg tænkte et halvt - og ikke mere. Men uanset hvor lidt eller hvor meget jeg bruger telefonen så kommer regningen op på 700kroner om måneden. Sådan var det også de andre gange jeg havde dem. Men dette er hvert fald sidste gang. Den nemmeste måde at komme ud af Debitel på er at finde et andet abonnement. MEN hvis de sender dig til RKI, så skal du sende alle de kvitteringer du har på at du HAR betalt til RKI. Debitel er nogle spader, og jeg glæder mig til jeg ikke har dem mere. Debitel er noget lort.... og teleselskabet 3 er ligeså dårligt.... de dækker langt fra i hele Danmark som de påstår!
tilføjet af

Det er sjovt at man får så høje regninger

Ved at have debitel. Jeg havde sonofon før debitel og der var mine regninger på MAX 400kroner om måneden - ikke en øre over. Men hos debitel - ja så kommer den næsten op på de 1000. Man burde melde dem til Basta så det selskab kan blive kuglegravet!! For bæster - DET er de.
tilføjet af

Igen.... igen

Ja, vi er mange, der har dårlige erfaringer med det firma. Jeg hjalp en veninden, der var ved at gå til af deres rykkere. Den første viste sig at komme 4 dage før den overhovedet var forfalden til betaling! Jeg sendte dem det skyldige beløb i frimærker og gjorde opmærksom på, at jeg seriøst ville gå til pressen, hvis ikke de indstillede deres fremturen. Det hjalp - og jeg har efterfølgende konstateret, at trods det, at det ikke var mig, der var deres kunde, er jeg blacklisted i firmaet. Uhhh.......
Spørg i din omgangskreds, hvilke erfaringer, de har med deres teleselskaber, så er der en chance for, at det går bedre næste gang - og husk så at betale dine regninger til tiden, så er det sværere for nogen som helst at komme efter dig økonomisk.
tilføjet af

Debitel er noget lort

Vil gerne møde den der siger noget andet.
Jeg fik rykkere fra Debitel selvom jeg havde betalt regningerne til tiden. Og de blev ved at sende rykkere. Det er fandme billigere at abonnere på Guccitasker end at ahve Debitel.
Jeg ville ønske at alle bare boycottede det arrangement, for de røvrender folk i DEN grad. Alle dem jeg kender som har været forbi Debitel, er skredet og har fundet nye selskaber. Jeg har Sonofon Selvhenter og det er jeg rigtig rigtig tilfres med
tilføjet af

Jeg har lige meldt Debitel til Basta

Jeg ved ikke om I alle kender det program - men de afslørede hvordan Elgiganten behandler deres kunder. De hører rigtig gerne fra folk der har dårlige oplevelser med hvad nu det kan være... og jo flere klager der kommer over debitel - desto større er chancen nok at de vil tage det op. Sidste måned tilmeldte jeg Debitel til PBS og alligevel sender de mig et girokort på regningen... nu er jeg lidt spændt på om det medfører til rykkere at jeg ikke betaler girokortet. Jeg har betalt over PBS. Her er et link:
http://programmer.tv2.dk/basta/tips/
Lad os få Debitel kuglegravet - for jeg er enig med jer alle! De stinker!
tilføjet af

Skide godt

Jeg håber virkelig de tager sagen op, for Debitel er saftsusme nogen bedragere
tilføjet af

Debitel er SVINDLERE

Debitel er og bliver svindlere jeg har fået regning fra dem på over 7000 trods det jeg stort set ikke havde brugt telefonen og var masser af numre jeg ikke kendte på deres udskrifter, men jeg betalte dog fordi jeg som du blev truet og ikke orkede kampen.
tilføjet af

debitel

Jeg har betalt 700 kr. i regning fordi jeg ikke fik en regning fra debitel, så har lukket og genåbnet min tlf. det koster så 200 kr. slebvom jeg havde sagt abbonementen op. så fik jeg 300 kr. i rykker. og 200 kr. minimum forbrug. debitel = tyvri.
tilføjet af

de laver om på deres aftaler som det passer dem

jeg købte en telefon med deres såkaldte "få 1000 kr. for din gamle mobil" og jeg guidede mig igennem formularen med en konsulent i røret for at være sikker på at det gik rigtigt til, så gik der derefter 5 uger før jeg fik mobilen, jeg skulle så have et spørgeskema som jeg så ringede efter 5 gange, nu fik jeg så en mail hvori der stod at jeg ingen penge kunne få, da den er bestilt som nyindkøb uden "byt til nyt" men det står der jo heller ikke noget om på ordrebekræftelsen, så jeg ringede igen idag og ved nu at der intet er at stille op, ud over at jeg kan ringe hver dag fra mit fri telefoni abonnement og irritere danmarks bedste kundeservice, for ordet er jo mit iomod deres.....
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.