6tilføjet af

Hund arver 790 millioner....!!!

HVOR GÅR GRÆNSEN...????
Det ryster mig MERE end dybt at se mennesker i nød rundt om i verden bla. i "Den demokratiske republik Congo" uden salt til et æg,og så er der mennesker,der testamenterer SÅ store beløb til deres efterladte kæledyr....Hvor er samfundssjælen..????
tilføjet af

enig med dig

det skal være et standart beløb og ikke bare millioner af kr eller dollars til et dyr .
790 millioner kan redde måske en million mennesker i africa eller en anden sted i verden hvor hjælåp er et must , jeg vil sige skam til dem der ikke tænker før de undskriver deres testemant lige meget hvem de er .
tilføjet af

selv bestemme

Heldigvis må vi endnu selv bestemme over vores egne penge. 😉
tilføjet af

svar

Mine penge skal mine børn have og havde jeg kun en hund, så skulle den.
Tror du ikke vedkommende bare vil have hunden passet. Der er jo nogen, der skal forvalte formuen og hunden lever ikke længe. Så der er sikkert en ordning på, hvem der skal have de penge. Du kan ikke forvente folk skal give deres penge til mennesker i afrika.
Det må de da selv om. Du vil sikkert også bestemme over dine ejendele.
tilføjet af

Tjaa...

Jeg må sgu nok indrømme at holde med den sidste kommentar.
Regeringerne styrer vores liv nok i forvejen.
At give sin hund 790 millioner er idiotist ja. men heldigvis stadig ens eget valg
Al magt til folket. Fuck the rest
tilføjet af

Jeg syntes

misundelse er en grim ting og det er hvad du er, vi bestemmer vel selv, hvad vi vil gøre med vore surt tjente penge.
[l]
frihed til selv at bestemme længe leve.
tilføjet af

De må de da

selv bestemme.
Så hvis man har så mange penge, og testamenterer dem til ens børn, har man så heller ingen "samfundssjæl"?
Nogle folk, ser jo på deres dyr som børn.
Lær at lev med det, og piv noget mindre over den slags ting.
Hvis du har så ondt i røven, så testamenter alle dine ting til en eller anden hjælpeorganisation!
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.