12tilføjet af

Danmark -><- Sverige (Byd) EM kvalifikation - Gruppe F - 2008

Danmark mod Sverige bliver en duel mellem et stærkt dansk kollektiv og svenske boldkunstnere. Kampen har vital betydning for begge hold, og forhåbentlig kan de rød-hvide stjerner, anført af Christian Poulsen, Daniel Agger og Jon Dahl Tomasson, stå for nervepresset og spille sig tættere på EM. Det kræver en kraftpræstation og en 100 procent koncentreret indsats i samtlige 90 min., hvis den svenske arvefjende skal besejres i Parken.
- Danmark har ryggen mod muren, med et nyt nederlag er holdet måske ude i EM-mørket. Inden weekendens kvalifikationskampe har Nordirland 13 point, Sverige 12 point, Spanien 9 point, mens Danmark på fjerdeplandsen har 7 point.
- Hvem tror du vinder denne kamp?
*FB*
Forbrugerservice: Kampen vises på TV2 med optakt fra klokken 19:30
1    Nordirland    6    4    1    1    10-7    13
2    Sverige    5    4    0    1    9-4    12
3    Spanien    5    3    0    2    9-6    9
4    Danmark    4    2    1    1    7-2    7
5    Letland    4    1    0    3    4-3    3
6    Liechtenstein    5    1    0    4    3-15    3
7    Island    5    1    0    4    4-9    3
tilføjet af

Hvis vi vinder, og...

Nordirland sætter point til - hvem de end møder - så vil Danmark være det land, som har sat færrest point til.
Så det vil i givet fald ikke være så ringe endda!
tilføjet af

Nordirland

skal slet ikke spille på lørdag ... så det bliver nok ikke til nordirsk pointtab :-) Men ja, lad os være optimistiske og håbe på dansk sejr.
tilføjet af

Danmark

Selvom det blir svært
tilføjet af

svært for danskerne

Bliver en svær kamp, for Danmark.
Så mine svenske gener tror på Sverige..
tilføjet af

det blir uafgjort...

i bedste fald.... men jeg klapper i mine hænder hvis vi vinder..... jeg tipper uafgjort...mancph
tilføjet af

"Ude i EM-mørket."

Det lyder som et uhyggeligt sted...
Jeg tror på Danmark som vindere.
mus47
tilføjet af

I tager grueligt fejl af svenskerne

Levner ikke mange chancer for en dansk sejr uanset hvad fodboldeksperterne siger.
Sverige vinder med 1-3
tilføjet af

Jeg kan ikke huske........

..hvordan Morten Olsen ser ud med opadvendte mundvige - men det får vi at se efter denne landskamp...
2-1 til Dk
Vh Lilje
tilføjet af

Danmark taber

Forza Sverige C",)
*FB*
tilføjet af

Danmark taber

IKKE !
Forza Danmark C",)
tilføjet af

Med ryggen mod muren er Danmark bedst

Tror derfor Danmark vinder!!
tilføjet af

vi ved ikke hvad der sker... men

vælger man at afgøre tipperunden med det antal mål som i virkeligheden BLEV scoret, er jeg vidst den eneste som skal have en pind for mit uafgjorte gæt.... mancph
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.