11tilføjet af

BT: "K krævede obligatoriske lektiecaféer i 2007"

Derudover vil partiet gøre lektiecaféer obligatoriske.

Lene Espersen i 2007
🙂
tilføjet af

BT: "K krævede obligatoriske lektiecaféer i 2007"

Derudover vil partiet gøre lektiecaféer obligatoriske.

Lene Espersen i 2007
🙂

Hvordan var det nu det var. Bent betjent stak af( ud af landet), sammen med sit ulovlige jagtgevær, efter han havde dummet sig grusomt med De Afdragsfrie lån, som den dag i dag, ligger Danmark til last.
Tilbage stod Ferie Lene, og Lars Platfod. Jeg troede egentlig at Lars Platfod havde lukket og slukket for "partiet". Hvem stemmer på dem, bort set fra afdankede bankdirektører som får milliongager, for at have kørt bankerne i sænk?
MVH
Megaprofilos
tilføjet af

Og hvad så??

Dengang var S og et arbejderparti, eller de påstod de ihvertfald.
Og Villy var populær.
Verden har forandret sig, og det er fint Barfoed holder fast i lektien hjælpen skal være frivillig.
Antorinie er en hatnål!
tilføjet af

Alle ved de snakker om hashcafe

lektiecafe er nydansk for hashbule og køb og salg af tyvkoster og etablering af tvivlsomme bekendtskaber. Se blot Albert Johansen - han har erhvervet sig en skindkasket i en "lektiecafe", tro mig, han ville aldrig komme der for at lære noget.
Vh
Herbert Svane
Alberts kones husven
tilføjet af

Godt Fru Blank aldrig ændrer mening

og altid holder ord
tilføjet af

Pia K har da ingen holdning ?

Hun holder sig blot til Danskheden, hvad den end måtte være 😉
tilføjet af

Ignorer fjolset!!

Han er så dum at han får der SKAL være en lektie cafe, til ALLE skal tvinges til at bruge den.
tilføjet af

BT: "K krævede obligatoriske lektiecaféer i 2007"

Nu er det legene let at finde eksempler på polikere, der har skiftet mening, især når forudsætningerne slet ikke er de samme.
De konservastive er ikke imod lektiecafeer eller imod et forhøjet timetal.
De er såmænd for begge dele.
De er imod at der skal være både et forhøjet timetal og en tvungen lektiecafe, for hvorfor skal denne lektiecafe / lektiehjælp være tvungen også for dem der ikke har brug for den?
Som en frivillig hjælpeordning har de konservastive ikke noget imod det, og det undrer mig da lidt at de øvrige partier ikke kan se logikken i dette.
tilføjet af

Bondam har også meldt negativ ud

Hvad hjælper længere skoledag, når der ikke tilføres ressourcer.
tilføjet af

Bondam har også meldt negativ ud

De ekstra ressourcer er sikkert bare en biting som regeringen ikke regner for noget.
Men som skoleforliget er skruet sammen, og det som lærerne er sure over, er jo at lærernes hjemmearbejde, som før VAR hjemmearbejde, nu skal foregå på skolerne, så lærerne, som før kun havde en beskeden del af arbejdet PÅ selve skolen, nu skal have hele deres 37+ timers arbejdsdag på skolens areal.
På den måde inddrages al lærernes arbejdstid, selve undervisningen og derefter retningen af opgaver, forberedelsestid og alt det løse, til at foregå på skolernes areal, og derfor er der ikke belæg for ekstra betaling til kommunerne og lærerne, fordi lærerne i forvejen er på skolens grund.
tilføjet af

BT: "K krævede obligatoriske lektiecaféer i 2007"

Hmmmm hvad er dit bevis eller påstand?
De ville gøre dem oblikatoriske, det betyder at alle skoler skal have dem og alle skal have det tilbudt. Ikke at alle skal møde op og deltage i dem.
tilføjet af

BT: "K krævede obligatoriske lektiecaféer i 2007"

Det er da også¨det ferie lene skriver i artiklen, men det er selvfølgeligt ikke så vigtigt for anonyymeren, da hans indlæg så vil være uden betydning.
""- Nej, overhovedet ikke. Mit budskab under det interview var, at der skulle være et obligatorisk tilbud om lektiecafe på alle skoler. Men det har aldrig været min holdning at alle skulle være tvunget til at deltage i dem.
- Det har altid været min holdning, at det handler om først og fremmest at tænke de svageste elever. Dem, der selv kan klare lektierne, må klare det selv.""
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.