9tilføjet af

175 teenagere fra koranskole klar til selvmordsangreb på danskere.

Ekstra bladet søndag d. 12.feb.
De har hjernevasket dem til at blive selvmordere,
hvad foregår der på de koranskoler.
Det giver fjender og racisme det de har gang i nu.
Nu må de politikere til at vågne lidt op , og i stor grad socialdemokratiet.
Børn bruger de til deres terror , fy for fanden.
NU må vi i Danmark kunne se der er noget helt galt.
NU må det give konsekvenser hvad de går og laver af undergravende virksomhed.
Terror på dansk jord , mennesker der bor i Danmark - NU skal de til at passe gevaldigt på med hvad de laver.
De kalder det for religion , det gør jeg ikke.
Vi har også politi og militæret i Danmark og hjemmeværnet - lokal kendte - og hjemsendte soldater.
tilføjet af

hallo

Ekstra Bladet???? Landets førende dybt seriøse avis? Er det det Ekstra Bladet?
Hvornår går det op for folk at bare fordi det står i en avis, er det ikke nødvendigvis sandt eller det det giver sig ud for - jeg henvise til nogle tegninger en vis JP bragte i efteråret og som stadig bliver "misforstået" - måske af de der gerne vil misforstå...og artiklen i Ekstra Bladet, det kan jo så være Guds eneste sandhed - for de der absolut vil se farer og utlregnlige menneseker overalt,
tilføjet af

Go´da´ go´da´

Prøv lige at kast et blik på Politiken eller Information. Det vil udvide din horisont. Tro mig...
tilføjet af

Det er æ løwn

Å-manden har "al sin viden" fra EB og BT, og det bærer hans indlæg i DEN grad præg af.
tilføjet af

BT. Ekstra bladet ....

.....Jyllands - posten , TV ( bl.a skjult kamera - svindel og humbuk ) , i mange år været interesseret i politik.
Har du noget imod det , er det DIT problem , ikke mit.
tilføjet af

aviser

du er ikke uden humor -ingen af de blade har nogensinde bragt en nyhed alt kommer fra ritzau eller reuters, men dejlige sovepuder det er de!!
tilføjet af

sigerm du at jeg skal prøve at læse

Politikken eller Information? den er god.. jeg læser Information - er ikke altid enig i deres artkler, men danner min egen mening og kunne ikke drømme om at kopiere en artikel fra dem som "bevis førelse".. en svis fortælle om tingene der sker - sådan som de ser det.. det er lige som et gade kryds hvor der sidder 1 menneske p åhver boigs 3 sal, og hvor der står 1 menneske på hvert gade hjørne da 2 biler støder sammen - hver især ser det, men man får 10 forskellige bertninger om hvad der skete - hver sand fordi det afhænger at synsvinklen.
tilføjet af

HaHa de møgspredere

Hvis det er det eneste du læser ved du intet.
tilføjet af

Militærets afmagt

Det her er jo ikke åben krig. Se dig om i verden. Der myrdes mennesker dagligt ved snigangreb, hvor er fjenden, hæren er magtesløs. Den eneste vej er infiltegration.
tilføjet af

Nu begynder det

Terrortruslerne vil komme fra de utilpassede som tak for alt hvad Danmark har givet. Sådan takker de mennesker, der blev reddet fra krigen, ved at føre krigen med sig og kaste sten mod dem der hjalp i nødens stund.
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.