19tilføjet af

100.000 til alle DF'ere der smutter

ville være et fornuftigt forslag til gavn for alle i staten Danmark.. Mon man ku' være så heldig at det virkede?
tilføjet af

lille adolf

det har danmark slet ikke råd til. er du klar over hvor mange df'ere der findes i dette land ??
tænk før du skriver ikke ?!!!!!!!
tilføjet af

Hvor-

Hvor skal jeg henvende mig for at få pengene?
Din status rækker nok ikke til at betale for andet en alkohol.
tilføjet af

WhooooooW en hel årsløn?

Hot damn, det er jo en hel årsløn for den gennemsnitlige DFer? Det går nu virkeligt ikke. Men da DF´ere er enspændere, modsat en muslimsk familie, så bliver DF løsningen da noget billigere.
Jeg har ikke set det nogen steder endnu, om tilbuddet til indvandrere som vil tage imod 100.000, er per næse? Der er ret mange i de familier? Skal den bette hjemmehjælper så ned i sparestrømpen for at få den plan gennemført?
Det er bare ét led i en 10-trins raket fra DF´s side for at få gennemtrumfet deres krav i finanslovs forhandlingerne. Så enkelt kan det siges.
Lagermann
tilføjet af

Forkert

Det er en månedsløn for mig, men selv en pensionist får mere om året.
Men du har nok aldrig været i nærheden af så mange penge?
Så her er virkelig muligheden for dig.....
tilføjet af

gå børnehaven om

måske skal DFerne bare gå børnehaven om ?
og når DFerne så er blevet søde, fornuftige og mere normalt sociale så går det nok bedre !😃
tilføjet af

Det gad jeg sgu da godt

Ryst op med 100.000 brede, og jeg er smuttet.
Jeg tvivler bare på ideen er gangbar.
Er man kommet til Danmark med livstidsforsørgelse i tankerne, rækker 100.000 ikke langt.
Efter min mening skal der gang i hjemsendelserne efter flg model :
Er man kommet ulovligt ind i landet = ud
Er ens asylsag afsluttet/afvist = ud
Er man åbenbart imod alt, hvad der er dansk (rabiat) = ud
Kan man ikke styre sit afkom, så de render og laver lort i nælderne = hele familien ud
Idømmes man fængelsstraf = hele familien ud
- og ikke noget med at betale folk for at fordufte.
Når der så var ryddet op i skidtet, kunne vi integrere dem, der gerne vil integrere sig. Resten ud.
Men stik du bare mig 100.000 så skulle jeg nok starte noget med gang i, et andet sted.
tilføjet af

enig!

kunne ikke være mere enig, i det du skriver ! Sådan!
tilføjet af

du lever op til dit navn

det er aldeles umuligt at opretholde et varigt levegrundlag for en familie, for et beløb på 100.000...
ryst posen amatør
tilføjet af

Du har naturligvis ret....

....da du er en "jeg-alene-vide" type. Der er bare ét lille problem. Jeg er hverken DFér eller muslim. Så, det er vist helt håbløs at jeg får lov til at tjene 100.000. Jeg må kigge misundelig på at du henter den sum hver måned. Life sucks sommetider.
Muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuahahahahahahahaha, you wish!!
tilføjet af

Nu er det jo ikke et indlæg fra en

fremmedstabejser,men en dansker.
Vedkommende har nok tænkt sig og arbejde når han/hun er smuttet fra Danmark.😮

Jeg kan sådan set ikke mindes at have hørt om danskere der emigrere med henblik på at lade et fremmed land forsørge dem, har du?
tilføjet af

Ellers tak

Rigtig flinkt at tilbyde os vores egne skattekroner for at smutte.
Næ, du jeg gør som hidtil .
Stemme på det eneste parti der gider gøre noget for at igen gøre Danmark til et godt land og ikke en filial af sandland🙁
tilføjet af

S støtter ideen

tilføjet af

Ja det er da vist også lidt mere

end en pædagogløn lagermanse😉
tilføjet af

Det må man sige, ja....

Hehehehe, det skulle da lige være en pædagog for svært tilgængelige unge mennesker. Den slags får vist en ganske passabel løn.
Men ser du det på den måde, at i det øjeblik en udflytter beslutter sig for at tage imod tilbuddet, så er det eddermame en flot minutløn. Det er vist i C. Ronaldo klassen.
Lagermann
tilføjet af

Ja sikkert

de får vel en forfærdelig masse overtidsbetaling når de skal overnatte der samt risikotillæg og fri guitar.
tilføjet af

Tak fordi du svarer

-for mig. Det kunne jeg ikke selv sige bedre🙂

Og så til dem, der har bemærkninger til mit nick :
I sin tid var der en "debatør", der var så f...... klog og smykkede sig med titlen "Proffessionel", og han/hun var en amatør uden, at vide det.
Jeg ved jeg ikke er proff, derfor kalder jeg mig Amatøren.
Bare derfor.🙂
tilføjet af

Det var så lidt

den lå jo lige til højrebenet🙂
tilføjet af

Måske på

de familier hvor alle er i arbejde. De der er udsatte "derhjemme", eller dårligt fungerende, de der er en belastning for det danske samfund, rejser ikke.
tilføjet af

100.000 til alle enhedslister der smutter

ville være yderst gavnligt for alle normale i danmark
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.