brænde programmer til vista
hvor kan man hente et brænde program til vista..
det jeg har nu er dårligt..
brugte nero før, men det kan ikke bruges til vista
det jeg har nu er dårligt..
brugte nero før, men det kan ikke bruges til vista
| Hans´vafler. |
| mad og vin |
| Grisefest |
| dimsen på en dåse |
| "bortfløjet" arabisk kyllingesalat |
| Antipasta retter???? |
| Ir på risten til grill |
| Ris i micro-ovn ? |
| HVordan? |
| Forskelle |