Amager - bolig søges pr. sep. / okt 2004
Søger efter bolig på Amager. Alm. leje eller fremleje ok. Er rolig mand på 37 år, ikke ryger og ingen dyr. Er jyde, tidligere livgarder. Hvis muligt vil meget gerne have have/altan. Skriv til Att-M@sol.dk
| And over bål? |
| En kage? |
| nem billigt mad |
| lakridsthe |
| kobbergryder |
| Bleg eller Blad? |
| Danish´s nye navn |
| Køb dansk Feta |
| KRO |
| lyserød drinks |