2tilføjet af

50.000 - 75.000 til 16 årig?

Hejsa..
Jeg er en dreng på 16, som i en lang periode har overvejet og skulle invisterer nogle penge i jord - altså i form af en grund, for ganske enkelt og kunne tjene nogle penge op, i løbet af de næste 5-10 år... Men der hvor jeg så har problemet er at jeg har ikke så mange penge at jeg bare kan købe en grund, mener dog stadigvæk godt jeg vil kunne styre det taget min alder i betragtning, og har da også en far og bror som vil kunne hjælpe.. Men det jeg så tænker, det er om det er muligt at nogle banker vil låne mellem 50 - 75.000 til mig, for at jeg kan invisterer mine penge i en grund..? og så til så lav rente som muligt? eller er det helt godnat?... Jeg går nemlig i gymnasiet til dagligt, så det er begrænset hvad jeg kan tjene ind!..
Håber nogen ka give mig et godt svar, og evt. nogle gode råd... Prøver bare at siker mig en ok økonomisk fremtid! :)
tilføjet af

nej en bank vil ikke låne penge

til en fyr som dig, desværre - så skal dine forældre låne for dig, hvis banken vil gå med til det!
tilføjet af

Den tid er vist forbi

og det bliver vist heller ikke til meget mere end et rosenbed for 50-75.000 kr som du måske kan sælge for 100.000 om 10 år hvis du er heldig.
Et eller andet siger mig at der kommer til at gå en rum tid før vi kommer til at se det samme ejendomsklondyke som vi så før finanskrisen😃
SuperDebat.dk er det tidligere debatforum på SOL.dk, som nu er skilt ud separat.